Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy w Nowym Mieście

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.ugnowemiasto.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
data opublikowania zdarzenia: 2019-09-20 19:00
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (podpisanie umowy)
Szczegółowa informacja:

Ogłoszenie nr 510199865-N-2019 z dnia 20-09-2019 r.

 

Urząd Gminy Nowe Miasto: Kształtowanie przestrzeni publicznej poprzez przebudowę terenu przy ulicy Główny Rynek w Nowym Mieście

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Kształtowanie przestrzeni publicznej poprzez przebudowę terenu przy ulicy Głowny Rynek w Nowym Mieście

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 582155-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Nowe Miasto, Krajowy numer identyfikacyjny 13037828400000, ul. Apteczna  8, 09-120  Nowe Miasto, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 23 661 49 20, 23 661 49 40, e-mail kmaranowska@ugnowemiasto.pl, faks 23 661 49 23.
Adres strony internetowej (url): www.ugnowemiasto.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kształtowanie przestrzeni publicznej poprzez przebudowę terenu przy ulicy Główny Rynek w Nowym Mieście

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ITI.271.8.2019.KM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

ZADANIE A Przedmiotem zamówienia dla Zadania A SIWZ jest: • wykonanie prac rozbiórkowych istniejącej fontanny ; • budowa fontanny posadzkowej zgodnie z opisem w dokumentacji projektowej; • przeszkolenia obsługi z zasad użytkowania; • uporządkowanie terenu; • w okresie trwania gwarancji dokonywania na wezwanie pisemne corocznego przeglądu oraz uruchomienia fontanny na okres letnio-zimowy; • corocznego przeglądu oraz wyłączenia i przygotowania fontanny na okres jesienno- zimowy. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa dodatkowy opis fontanny, projekt zagospodarowania terenu oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. ZADANIE B Przedmiotem zamówienia dla Zadania B jest: przebudowa terenu zlokalizowanego przy ulicy Główny Rynek w Nowym Mieście nr ewidencyjny działki 7901/2 polegająca na : • robotach przygotowawczych • robotach rozbiórkowych • robotach ziemnych • wybudowaniu dróg wewnętrznych i manewrowych, chodników • stacji naprawy rowerów Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

 

Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45111291-4, 53100000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2   

NAZWA: Zadanie B

 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 301023.88
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

 

Nazwa wykonawcy: ARBET Arkadiusz Jakubiak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Krajęczyn 1
Kod pocztowy: 09-131
Miejscowość: Joniec
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 370259.37
Oferta z najniższą ceną/kosztem 370259.37
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 655453.01
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

 

CZĘŚĆ NR: 1   

NAZWA: Zadanie A

 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 282900.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

 

Nazwa wykonawcy: HELMAR Sp.zo.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lipowa 4
Kod pocztowy: 05-806
Miejscowość: Komorów
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 282900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 282900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 282900.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

 

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

 

IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie  przetarg nieograniczony  na podstawie art. 39  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Udzielono zamówienia zgodnie z przepisami PZP art. 39. Najkorzystniejsza oferta jest zgodna z założenia SIWZ.

 

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Maranowska Katarzyna
    data wytworzenia informacji: 2019-09-20
  • zdarzenie opublikował: Tomasz Nowaliński
    data dodania: 2019-09-20 18:41
Załączniki:
  • Ogłoszenie_o_udzieleniu_zamowienia16.54kB
    Ogłoszenie_o_udzieleniu_zamowienia

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maranowska Katarzyna
      data wytworzenia informacji: 2019-09-20
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2019-09-20 18:41
[drukuj]