Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy w Nowym Mieście

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.ugnowemiasto.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

SI.271.7.2020.JM SI.271.7.2020.JM SI.271.7.2020.JM SI.271.7.2020.JM SI.271.7.2020.JM - przetarg nieograniczony

Aktualny okres składania ofert: od środa 2020-12-30 do piątek 2021-01-15 godz. 10:00 piątek 2021-01-15 godz. 10:00 piątek 2021-01-22 godz. 10:00 środa 2021-01-27 godz. 10:00 poniedziałek 2021-02-01 godz. 10:00 środa 2021-02-03 środa 2021-02-03 godz. 10:00
Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ) NR 4
data opublikowania zdarzenia: 2021-01-21 06:30
Typ zdarzenia: zmiana treści SIWZ
Szczegółowa informacja:

Zamawiający - Gmina Nowe Miasto, ul. Apteczna 8, 09-120 Nowe Miasto, działając na podstawie art.38 ust.4 i ust. 4a pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) oraz zgodnie z art. 90 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 poz. 2020 z późn. zm)  w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie przepisu art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Obniżenie poziomu niskiej emisji i poprawa jakości powietrza poprzez wymianę urządzeń grzewczych w indywidualnych gospodarstwach domowych na terenie gminy Nowe Miasto” zmienia treść Specyfikacji Warunków Zamówienia w sposób następujący:

  1. W SPECYFIKACJI INSTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA:
  • Rozdział III Opis przedmiotu zamówienia, 1.1

„1.1 Część pierwsza zamówienia ……

- instalację sterownika kotła z czujnikami temperatury zewnętrznej, pokojowej, czujnikami niezbędnymi do współpracy z instalacją c.o., c.w.u. regulacją zaworu trójdrogowego, okablowaniem dla poprawnej pracy instalacji,

….”.

PO ZMIANIE POWINNO BYĆ:

„1.1 Część pierwsza zamówienia ……

- instalację sterownika kotła z czujnikami temperatury pokojowej, czujnikami niezbędnymi do współpracy z instalacją c.o., c.w.u. regulacją zaworu trójdrogowego, okablowaniem dla poprawnej pracy instalacji,

….”.

  • Rozdział III. Opis przedmiotu zamówienia pkt. 1.1

„1.1 Część pierwsza zamówienia ……

- wykonanie i zgłoszenie niezbędnej dokumentacji dot. UDT wraz z poniesieniem kosztów – jeżeli dotyczy;

….”;

PO ZMIANIE POWINNO BYĆ:

„1.1 Część pierwsza zamówienia ……

- przygotowanie i złożenie wniosku do Urzędu Dozoru Technicznego  wraz z załącznikami  w ramach udzielanego pełnomocnictwa.  W składanym wniosku do UDT jako Inwestor będzie wskazana Gmina Nowe Miasto, na którą zostanie wystawiony dokument księgowy stanowiący podstawę zapłaty przez gminę

….”

  • Rozdział III. Opis przedmiotu zamówienia pkt. 1.2

„1.2 Część druga zamówienia ……

- wykonanie i zgłoszenie niezbędnej dokumentacji dot. UDT wraz z poniesieniem kosztów – jeżeli dotyczy;

….”,

PO ZMIANIE POWINNO BYĆ:

„1.2 Część druga zamówienia ……

- przygotowanie i złożenie wniosku do Urzędu Dozoru Technicznego  wraz z załącznikami  w ramach udzielanego pełnomocnictwa.  W składanym wniosku do UDT jako Inwestor będzie wskazana Gmina Nowe Miasto, na którą zostanie wystawiony dokument księgowy stanowiący podstawę zapłaty przez gminę

….”,

  • Rozdział XII Opis sposobu przygotowywania ofert, punkt 23

„23.     Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.

Koperta / opakowanie zawierające ofertę powinno być oznaczone w sposób następujący:

 

……………………………………….

/nazwa, adres, nr telefonu  Wykonawcy/

                                                                                                            Gmina Nowe Miasto

  1. Apteczna 8

                                                                                                          09 – 120 Nowe Miasto

 

Oferta w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu  nieograniczonego wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Obniżenie poziomu niskiej emisji i poprawa jakości powietrza poprzez wymianę urządzeń grzewczych w indywidualnych gospodarstwach domowych na terenie gminy Nowe Miasto” (znak sprawy: SI.271.7.2020.JM) -NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM  22 stycznia 2021 R.  DO GODZ. 10.30.”

PO ZMIANIE POWINNO BYĆ:

„23.     Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.

Koperta / opakowanie zawierające ofertę powinno być oznaczone w sposób następujący:

 

……………………………………….

/nazwa, adres, nr telefonu  Wykonawcy/

                                                                                                            Gmina Nowe Miasto

  1. Apteczna 8

                                                                                                          09 – 120 Nowe Miasto

 

Oferta w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu  nieograniczonego wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Obniżenie poziomu niskiej emisji i poprawa jakości powietrza poprzez wymianę urządzeń grzewczych w indywidualnych gospodarstwach domowych na terenie gminy Nowe Miasto” (znak sprawy: SI.271.7.2020.JM) -NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM  27 stycznia 2021 R.  DO GODZ. 10.30”.

  • Rozdział XIII Miejsce i termin składania i otwarcia ofert, punkt 1 i 3:

„1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Nowe Miasto, ul. Apteczna 8, 09-120 Nowe Miasto, sekretariat w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22 stycznia 2021 r. do godz. 10.00. Godziny pracy urzędu: od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00”.

„3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22 stycznia 2021 r. o godz. 10:30  w Urząd Gminy Nowe Miasto, ul. Apteczna 8, 09-120 Nowe Miasto, sala konferencyjna”.

PO ZMIANIE POWINNO BYĆ:

„1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Nowe Miasto, ul. Apteczna 8, 09-120 Nowe Miasto, sekretariat w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27 stycznia 2021 r. do godz. 10.00. Godziny pracy urzędu: od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00”.

„3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27 stycznia 2021 r. o godz. 10:30  w Urząd Gminy Nowe Miasto, ul. Apteczna 8, 09-120 Nowe Miasto, sala konferencyjna”.

  1. W WZORZE UMOWY – ZAŁACZNIK NR 7A SIWZ
  • 2 Przedmiot umowy ust. 3. Realizacja przedmiotu umowy w szczególności polega na:

„- instalacji sterownika kotła z czujnikami temperatury zewnętrznej, pokojowej, czujnikami niezbędnymi do współpracy z instalacją c.o., c.w.u. regulacją zaworu trójdrogowego, okablowaniem dla poprawnej pracy instalacji,”

PO ZMIANIE POWINNO BYĆ:

„- instalacji sterownika kotła z czujnikami temperatury pokojowej, czujnikami niezbędnymi do współpracy z instalacją c.o., c.w.u. regulacją zaworu trójdrogowego, okablowaniem dla poprawnej pracy instalacji,”

2.2.            § 2 Przedmiot umowy ust.3 Realizacja przedmiotu umowy w szczególności polega na:

„- wykonaniu zgłoszenia dokumentacji dot. UDT wraz z wniesieniem opłat – jeżeli dotyczy;”

PO ZMIANIE POWINNO BYĆ:

„- przygotowaniu i złożeniu wniosku do Urzędu Dozoru Technicznego  wraz z załącznikami  w ramach udzielanego pełnomocnictwa.  W składanym wniosku do UDT jako Inwestor będzie wskazana Gmina Nowe Miasto, na którą zostanie wystawiony dokument księgowy stanowiący podstawę zapłaty przez gminę”,

  • 13a Roczne przeglądy gwarancyjne
  • 13a zmienia się numerację na §12a

2.4       §13a Roczne przeglądy gwarancyjne ust 1

 „ 1. Wykonawca w ramach umowy zobowiązuje się do wykonywania w okresie gwarancji tj. przez okres ……. lat (zgodnie z złożoną ofertą) od dnia odbioru dwóch przeglądów gwarancyjnych dotyczących wszystkich wykonanych instalacji wykonanych w ramach umowy i bez dodatkowego wynagrodzenia - w szczególności w zakresie niezbędnym do utrzymania celów projektu”

PO ZMIANIE POWINNO BYĆ:

1.       Wykonawca w ramach umowy zobowiązuje się do wykonywania w okresie gwarancji tj. przez okres ……. lat (zgodnie z złożoną ofertą) od dnia odbioru dwóch przeglądów gwarancyjnych przedmiotu umowy (tj. wszystkich robót budowlanych w tym wykonanych instalacji oraz dostarczonych urządzeń w ramach przedmiotu umowy) i bez dodatkowego wynagrodzenia - w szczególności w zakresie niezbędnym do utrzymania celów projektu. Z zastrzeżeniem, że Zamawiający zobowiązany jest (dopuszcza się przeniesienia obowiązku na właściciela danej nieruchomości) niezależnie od dwóch przeglądów gwarancyjnych przedmiotu umowy do wykonywania na własny koszt w okresie gwarancji przeglądu technicznego/serwisu gwarancyjnego zamontowanych urządzeń zgodnie z kartami gwarancyjnymi urządzeń w celu utrzymania gwarancji na urządzenia na okres gwarancji określony w niniejszej umowie”

2.5       §13b Przeglądy gwarancyjne na żądanie.

  • 13b zmienia się numerację na §12b
  1. W WZORZE UMOWY – ZAŁACZNIK NR 7B SIWZ
  • 13a Roczne przeglądy gwarancyjne
  • 13a zmienia się numerację na §12a
  • 13a Roczne przeglądy gwarancyjne ust 1

 „ 1. Wykonawca w ramach umowy zobowiązuje się do wykonywania w okresie gwarancji tj. przez okres ……. lat (zgodnie z złożoną ofertą) od dnia odbioru dwóch przeglądów gwarancyjnych dotyczących wszystkich wykonanych instalacji wykonanych w ramach umowy i bez dodatkowego wynagrodzenia - w szczególności w zakresie niezbędnym do utrzymania celów projektu”

PO ZMIANIE POWINNO BYĆ:

1.       Wykonawca w ramach umowy zobowiązuje się do wykonywania w okresie gwarancji tj. przez okres ……. lat (zgodnie z złożoną ofertą) od dnia odbioru dwóch przeglądów gwarancyjnych przedmiotu umowy (tj. wszystkich robót budowlanych w tym wykonanych instalacji oraz dostarczonych urządzeń w ramach przedmiotu umowy) i bez dodatkowego wynagrodzenia - w szczególności w zakresie niezbędnym do utrzymania celów projektu. Z zastrzeżeniem, że Zamawiający zobowiązany jest (dopuszcza się przeniesienia obowiązku na właściciela danej nieruchomości) niezależnie od dwóch przeglądów gwarancyjnych przedmiotu umowy do wykonywania na własny koszt w okresie gwarancji przeglądu technicznego/serwisu gwarancyjnego zamontowanych urządzeń zgodnie z kartami gwarancyjnymi urządzeń w celu utrzymania gwarancji na urządzenia na okres gwarancji określony w niniejszej umowie”

3.3      §13b Przeglądy gwarancyjne na żądanie.

  • 13b zmienia się numerację na §12b
  1. PROJEKT BUDOWLANY INSTALACJI GAZOWYCH WEWNĘTRZNYCH W GOSPODARSTWACH DOMOWYCH NA TERENIE GMINY NOWE MIASTO
  • Opis techniczny 4. Opis techniczny instalacji gazowej

„Wymagana minimalna klasa efektywności energetycznej dla ogrzewania pomieszczeń oraz podgrzewacza CWU – klasa A”;

PO ZMIANIE POWINNO BYĆ:

„Wymagana minimalna klasa efektywności energetycznej dla kotla do ogrzewania pomieszczeń – klasa minimum  A oraz podgrzewacza CWU – klasa minimum C”;

      4.2 Opis techniczny 4. Pozostałe Warunki

„ Poza niniejszy projektem budowlanym dotyczącym wewnętrznej instalacji gazowej, właściciel nieruchomości musi zapewnić: instalację dopływ zimnej wody do zasobnika c.w.u, instalację wypływu ciepłej wody z zasobnika c.w.u., ewentualnie cyrkulację do c.w.u,, instalację wodociągową do uzupełnienia zładu instalacji centralnego ogrzewania, instalację do odprowadzenia skroplin z kotła kondensacyjnego, zasilanie elektryczne, dostosować instalację centralnego ogrzewania do współpracy z nowym kotłem kondensacyjnym. Kocioł powinien być podłączony do jednofazowej instalacji elektrycznej prądu przemiennego 230V, o stabilnej częstotliwości 50Hz, o przebiegu sinusoidalnie zmiennym, przez gniazdko wyposażone w kołek ochronny, kołek ochronny gniazdka powinien być połączony z instalacją ochrony przeciwporażeniowej. Instalacja powinna być zaopatrzona w elementy ochrony przepięciowej”;

PO ZMIANIE POWINNO BYĆ:

„Poza niniejszy projektem budowlanym dotyczącym wewnętrznej instalacji gazowej, Wykonawca musi wykonać instalację dopływ zimnej wody do zasobnika c.w.u, instalację wypływu ciepłej wody z zasobnika c.w.u., ewentualnie cyrkulację do c.w.u,, instalację wodociągową do uzupełnienia zładu instalacji centralnego ogrzewania, instalację do odprowadzenia skroplin z kotła kondensacyjnego, zasilanie elektryczne, dostosować instalację centralnego ogrzewania do współpracy z nowym kotłem kondensacyjnym. Kocioł powinien być podłączony do jednofazowej instalacji elektrycznej prądu przemiennego 230V, o stabilnej częstotliwości 50Hz, o przebiegu sinusoidalnie zmiennym, przez gniazdko wyposażone w kołek ochronny, kołek ochronny gniazdka powinien być połączony z instalacją ochrony przeciwporażeniowej. Instalacja powinna być zaopatrzona w elementy ochrony przepięciowej”

  1. SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH
  • Rozdział 2 Materiały - Wymagania dla zasobników cwu

„Wymagana minimalna klasa wydajności energetycznej podgrzewania wody - B”;

PO ZMIANIE POWINNO BYĆ:

„Wymagana minimalna klasa wydajności energetycznej podgrzewania wody - C”;

  • Rozdział 2 Materiały - Wymagania dla kotłów c.o.

„kocioł o sezonowej efektywności energetycznej ogrzewania pomieszczeń na poziomie minimum ns 92%”

PO ZMIANIE POWINNO BYĆ:

„kocioł o sprawności znamionowej kotła minimum 94% a zakres modulacji mocy kotła w zakresie od 35% do 100%.”

Powyższe zmiany należy traktować jako integralną cześć SIWZ. Pozostałe zapisy SIWZ bez zmian. Zmiana treści SIWZ prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający zamieszcza Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Zmianę treści SIWZ i Ogłoszenie o zmianie Ogłoszenia Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Agnieszka Goszczyńska
    data dodania: 2021-01-21 06:03
Załączniki:
[drukuj]