SI.271.7.2020.JM SI.271.7.2020.JM SI.271.7.2020.JM SI.271.7.2020.JM SI.271.7.2020.JM - przetarg nieograniczony
Zamawiający - Gmina Nowe Miasto, ul. Apteczna 8, 09-120 Nowe Miasto, działając na podstawie art.38 ust.4 i ust. 4a pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) oraz zgodnie z art. 90 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 poz. 2020 z późn. zm) w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie przepisu art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Obniżenie poziomu niskiej emisji i poprawa jakości powietrza poprzez wymianę urządzeń grzewczych w indywidualnych gospodarstwach domowych na terenie gminy Nowe Miasto” zmienia treść Specyfikacji Warunków Zamówienia w sposób następujący:
- W SPECYFIKACJI INSTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA:
- Rozdział III Opis przedmiotu zamówienia, 1.1
„1.1 Część pierwsza zamówienia ……
- instalację sterownika kotła z czujnikami temperatury zewnętrznej, pokojowej, czujnikami niezbędnymi do współpracy z instalacją c.o., c.w.u. regulacją zaworu trójdrogowego, okablowaniem dla poprawnej pracy instalacji,
….”.
PO ZMIANIE POWINNO BYĆ:
„1.1 Część pierwsza zamówienia ……
- instalację sterownika kotła z czujnikami temperatury pokojowej, czujnikami niezbędnymi do współpracy z instalacją c.o., c.w.u. regulacją zaworu trójdrogowego, okablowaniem dla poprawnej pracy instalacji,
….”.
- Rozdział III. Opis przedmiotu zamówienia pkt. 1.1
„1.1 Część pierwsza zamówienia ……
- wykonanie i zgłoszenie niezbędnej dokumentacji dot. UDT wraz z poniesieniem kosztów – jeżeli dotyczy;
….”;
PO ZMIANIE POWINNO BYĆ:
„1.1 Część pierwsza zamówienia ……
- przygotowanie i złożenie wniosku do Urzędu Dozoru Technicznego wraz z załącznikami w ramach udzielanego pełnomocnictwa. W składanym wniosku do UDT jako Inwestor będzie wskazana Gmina Nowe Miasto, na którą zostanie wystawiony dokument księgowy stanowiący podstawę zapłaty przez gminę
….”
- Rozdział III. Opis przedmiotu zamówienia pkt. 1.2
„1.2 Część druga zamówienia ……
- wykonanie i zgłoszenie niezbędnej dokumentacji dot. UDT wraz z poniesieniem kosztów – jeżeli dotyczy;
….”,
PO ZMIANIE POWINNO BYĆ:
„1.2 Część druga zamówienia ……
- przygotowanie i złożenie wniosku do Urzędu Dozoru Technicznego wraz z załącznikami w ramach udzielanego pełnomocnictwa. W składanym wniosku do UDT jako Inwestor będzie wskazana Gmina Nowe Miasto, na którą zostanie wystawiony dokument księgowy stanowiący podstawę zapłaty przez gminę
….”,
- Rozdział XII Opis sposobu przygotowywania ofert, punkt 23
„23. Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
Koperta / opakowanie zawierające ofertę powinno być oznaczone w sposób następujący:
……………………………………….
/nazwa, adres, nr telefonu Wykonawcy/
Gmina Nowe Miasto
- Apteczna 8
09 – 120 Nowe Miasto
Oferta w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Obniżenie poziomu niskiej emisji i poprawa jakości powietrza poprzez wymianę urządzeń grzewczych w indywidualnych gospodarstwach domowych na terenie gminy Nowe Miasto” (znak sprawy: SI.271.7.2020.JM) -NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 22 stycznia 2021 R. DO GODZ. 10.30.”
PO ZMIANIE POWINNO BYĆ:
„23. Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
Koperta / opakowanie zawierające ofertę powinno być oznaczone w sposób następujący:
……………………………………….
/nazwa, adres, nr telefonu Wykonawcy/
Gmina Nowe Miasto
- Apteczna 8
09 – 120 Nowe Miasto
Oferta w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Obniżenie poziomu niskiej emisji i poprawa jakości powietrza poprzez wymianę urządzeń grzewczych w indywidualnych gospodarstwach domowych na terenie gminy Nowe Miasto” (znak sprawy: SI.271.7.2020.JM) -NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 27 stycznia 2021 R. DO GODZ. 10.30”.
- Rozdział XIII Miejsce i termin składania i otwarcia ofert, punkt 1 i 3:
„1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Nowe Miasto, ul. Apteczna 8, 09-120 Nowe Miasto, sekretariat w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22 stycznia 2021 r. do godz. 10.00. Godziny pracy urzędu: od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00”.
„3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22 stycznia 2021 r. o godz. 10:30 w Urząd Gminy Nowe Miasto, ul. Apteczna 8, 09-120 Nowe Miasto, sala konferencyjna”.
PO ZMIANIE POWINNO BYĆ:
„1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Nowe Miasto, ul. Apteczna 8, 09-120 Nowe Miasto, sekretariat w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27 stycznia 2021 r. do godz. 10.00. Godziny pracy urzędu: od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00”.
„3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27 stycznia 2021 r. o godz. 10:30 w Urząd Gminy Nowe Miasto, ul. Apteczna 8, 09-120 Nowe Miasto, sala konferencyjna”.
- W WZORZE UMOWY – ZAŁACZNIK NR 7A SIWZ
- 2 Przedmiot umowy ust. 3. Realizacja przedmiotu umowy w szczególności polega na:
„- instalacji sterownika kotła z czujnikami temperatury zewnętrznej, pokojowej, czujnikami niezbędnymi do współpracy z instalacją c.o., c.w.u. regulacją zaworu trójdrogowego, okablowaniem dla poprawnej pracy instalacji,”
PO ZMIANIE POWINNO BYĆ:
„- instalacji sterownika kotła z czujnikami temperatury pokojowej, czujnikami niezbędnymi do współpracy z instalacją c.o., c.w.u. regulacją zaworu trójdrogowego, okablowaniem dla poprawnej pracy instalacji,”
2.2. § 2 Przedmiot umowy ust.3 Realizacja przedmiotu umowy w szczególności polega na:
„- wykonaniu zgłoszenia dokumentacji dot. UDT wraz z wniesieniem opłat – jeżeli dotyczy;”
PO ZMIANIE POWINNO BYĆ:
„- przygotowaniu i złożeniu wniosku do Urzędu Dozoru Technicznego wraz z załącznikami w ramach udzielanego pełnomocnictwa. W składanym wniosku do UDT jako Inwestor będzie wskazana Gmina Nowe Miasto, na którą zostanie wystawiony dokument księgowy stanowiący podstawę zapłaty przez gminę”,
- 13a Roczne przeglądy gwarancyjne
- 13a zmienia się numerację na §12a
2.4 §13a Roczne przeglądy gwarancyjne ust 1
„ 1. Wykonawca w ramach umowy zobowiązuje się do wykonywania w okresie gwarancji tj. przez okres ……. lat (zgodnie z złożoną ofertą) od dnia odbioru dwóch przeglądów gwarancyjnych dotyczących wszystkich wykonanych instalacji wykonanych w ramach umowy i bez dodatkowego wynagrodzenia - w szczególności w zakresie niezbędnym do utrzymania celów projektu”
PO ZMIANIE POWINNO BYĆ:
„1. Wykonawca w ramach umowy zobowiązuje się do wykonywania w okresie gwarancji tj. przez okres ……. lat (zgodnie z złożoną ofertą) od dnia odbioru dwóch przeglądów gwarancyjnych przedmiotu umowy (tj. wszystkich robót budowlanych w tym wykonanych instalacji oraz dostarczonych urządzeń w ramach przedmiotu umowy) i bez dodatkowego wynagrodzenia - w szczególności w zakresie niezbędnym do utrzymania celów projektu. Z zastrzeżeniem, że Zamawiający zobowiązany jest (dopuszcza się przeniesienia obowiązku na właściciela danej nieruchomości) niezależnie od dwóch przeglądów gwarancyjnych przedmiotu umowy do wykonywania na własny koszt w okresie gwarancji przeglądu technicznego/serwisu gwarancyjnego zamontowanych urządzeń zgodnie z kartami gwarancyjnymi urządzeń w celu utrzymania gwarancji na urządzenia na okres gwarancji określony w niniejszej umowie”
2.5 §13b Przeglądy gwarancyjne na żądanie.
- 13b zmienia się numerację na §12b
- W WZORZE UMOWY – ZAŁACZNIK NR 7B SIWZ
- 13a Roczne przeglądy gwarancyjne
- 13a zmienia się numerację na §12a
- 13a Roczne przeglądy gwarancyjne ust 1
„ 1. Wykonawca w ramach umowy zobowiązuje się do wykonywania w okresie gwarancji tj. przez okres ……. lat (zgodnie z złożoną ofertą) od dnia odbioru dwóch przeglądów gwarancyjnych dotyczących wszystkich wykonanych instalacji wykonanych w ramach umowy i bez dodatkowego wynagrodzenia - w szczególności w zakresie niezbędnym do utrzymania celów projektu”
PO ZMIANIE POWINNO BYĆ:
„1. Wykonawca w ramach umowy zobowiązuje się do wykonywania w okresie gwarancji tj. przez okres ……. lat (zgodnie z złożoną ofertą) od dnia odbioru dwóch przeglądów gwarancyjnych przedmiotu umowy (tj. wszystkich robót budowlanych w tym wykonanych instalacji oraz dostarczonych urządzeń w ramach przedmiotu umowy) i bez dodatkowego wynagrodzenia - w szczególności w zakresie niezbędnym do utrzymania celów projektu. Z zastrzeżeniem, że Zamawiający zobowiązany jest (dopuszcza się przeniesienia obowiązku na właściciela danej nieruchomości) niezależnie od dwóch przeglądów gwarancyjnych przedmiotu umowy do wykonywania na własny koszt w okresie gwarancji przeglądu technicznego/serwisu gwarancyjnego zamontowanych urządzeń zgodnie z kartami gwarancyjnymi urządzeń w celu utrzymania gwarancji na urządzenia na okres gwarancji określony w niniejszej umowie”
3.3 §13b Przeglądy gwarancyjne na żądanie.
- 13b zmienia się numerację na §12b
- PROJEKT BUDOWLANY INSTALACJI GAZOWYCH WEWNĘTRZNYCH W GOSPODARSTWACH DOMOWYCH NA TERENIE GMINY NOWE MIASTO
- Opis techniczny 4. Opis techniczny instalacji gazowej
„Wymagana minimalna klasa efektywności energetycznej dla ogrzewania pomieszczeń oraz podgrzewacza CWU – klasa A”;
PO ZMIANIE POWINNO BYĆ:
„Wymagana minimalna klasa efektywności energetycznej dla kotla do ogrzewania pomieszczeń – klasa minimum A oraz podgrzewacza CWU – klasa minimum C”;
4.2 Opis techniczny 4. Pozostałe Warunki
„ Poza niniejszy projektem budowlanym dotyczącym wewnętrznej instalacji gazowej, właściciel nieruchomości musi zapewnić: instalację dopływ zimnej wody do zasobnika c.w.u, instalację wypływu ciepłej wody z zasobnika c.w.u., ewentualnie cyrkulację do c.w.u,, instalację wodociągową do uzupełnienia zładu instalacji centralnego ogrzewania, instalację do odprowadzenia skroplin z kotła kondensacyjnego, zasilanie elektryczne, dostosować instalację centralnego ogrzewania do współpracy z nowym kotłem kondensacyjnym. Kocioł powinien być podłączony do jednofazowej instalacji elektrycznej prądu przemiennego 230V, o stabilnej częstotliwości 50Hz, o przebiegu sinusoidalnie zmiennym, przez gniazdko wyposażone w kołek ochronny, kołek ochronny gniazdka powinien być połączony z instalacją ochrony przeciwporażeniowej. Instalacja powinna być zaopatrzona w elementy ochrony przepięciowej”;
PO ZMIANIE POWINNO BYĆ:
„Poza niniejszy projektem budowlanym dotyczącym wewnętrznej instalacji gazowej, Wykonawca musi wykonać instalację dopływ zimnej wody do zasobnika c.w.u, instalację wypływu ciepłej wody z zasobnika c.w.u., ewentualnie cyrkulację do c.w.u,, instalację wodociągową do uzupełnienia zładu instalacji centralnego ogrzewania, instalację do odprowadzenia skroplin z kotła kondensacyjnego, zasilanie elektryczne, dostosować instalację centralnego ogrzewania do współpracy z nowym kotłem kondensacyjnym. Kocioł powinien być podłączony do jednofazowej instalacji elektrycznej prądu przemiennego 230V, o stabilnej częstotliwości 50Hz, o przebiegu sinusoidalnie zmiennym, przez gniazdko wyposażone w kołek ochronny, kołek ochronny gniazdka powinien być połączony z instalacją ochrony przeciwporażeniowej. Instalacja powinna być zaopatrzona w elementy ochrony przepięciowej”
- SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH
- Rozdział 2 Materiały - Wymagania dla zasobników cwu
„Wymagana minimalna klasa wydajności energetycznej podgrzewania wody - B”;
PO ZMIANIE POWINNO BYĆ:
„Wymagana minimalna klasa wydajności energetycznej podgrzewania wody - C”;
- Rozdział 2 Materiały - Wymagania dla kotłów c.o.
„kocioł o sezonowej efektywności energetycznej ogrzewania pomieszczeń na poziomie minimum ns 92%”
PO ZMIANIE POWINNO BYĆ:
„kocioł o sprawności znamionowej kotła minimum 94% a zakres modulacji mocy kotła w zakresie od 35% do 100%.”
Powyższe zmiany należy traktować jako integralną cześć SIWZ. Pozostałe zapisy SIWZ bez zmian. Zmiana treści SIWZ prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający zamieszcza Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Zmianę treści SIWZ i Ogłoszenie o zmianie Ogłoszenia Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej.
Metryka
- zdarzenie opublikował: Agnieszka Goszczyńskadata dodania: 2021-01-21 06:03
- SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ)- zmiana treści 4 dn. 21.01.2021 (pdf)207.12kB
Metryka
- załącznik opublikował: Agnieszka Goszczyńskadata dodania: 2021-01-21 06:04