Treść strony
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE z dnia 14 marca 2016 roku
Wójt Gminy Nowe Miasto ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Nowym Mieście
I. Stanowisko pracy:
Stanowisko ds. działalności gospodarczej, kultury i sportu
w Referacie Organizacyjnym i Oświaty
zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy
II. Niezbędne wymagania od kandydatów:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 roku, poz. 1202 ze zm.);
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
6) znajomość przepisów prawnych:
- Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 roku (Dz. U. Nr 78, poz. 483 ze zm.),
- ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2015 roku poz. 1515 ze zm);,
- ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 roku, poz. 1202 ze zm.),
- ustawa z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2015 roku, poz. 584 ze zm.),
- ustawa z dnia 26 października 1982 roku o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2015 roku, poz. 1286 ze zm.),
- ustawa z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2015 roku, poz. 1446 ze zm.),
- rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 roku, Nr. 14, poz. 67 ze zm.),
- ustawa z dnia 25 czerwca 2010 roku o sporcie (Dz. U. z 2016 roku, poz. 176 ze zm.),
- ustawa z dnia 25 października 1991 roku o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. z 2012 roku, poz. 406 ze zm.),
- ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku o usługach turystycznych (Dz. U. z 2016 roku, poz. 187),
- rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 roku w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. z 2006 roku, Nr. 22, poz. 169 ze zm.),
- ustawa z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2015 roku, poz. 2058 ze zm.),
- ustawa z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2014 roku, poz. 1118 ze zm.),
- ustawa z dnia 7 kwietnia 1989 roku Prawo o stowarzyszeniach (Dz. U. z 2015 roku, poz. 1393 ze zm.),
- ustawa z dnia 14 marca 2014 roku o zasadach prowadzenia zbiórek publicznych (Dz. U. z 2014 roku, poz. 498),
- ustawa z dnia 24 lipca 2015 roku Prawo o zgromadzeniach (Dz. U. z 2015 roku, poz. 1485),
- ustawa z dnia 06 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 roku, poz. 1414 ze zm.).
7) wykształcenie wyższe o odpowiedniej specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na stanowisku (preferowane kierunki: prawo i administracja);
8) co najmniej 2-letni staż pracy w urzędzie administracji rządowej lub samorządowej;
9) dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows, pakietu MS Office;
10) ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny co najmniej I stopnia.
III. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
1) samodzielność i kreatywność,
2) umiejętność dobrej organizacji i planowania pracy,
3) umiejętność interpretowania i stosowania przepisów prawnych,
4) odporność na stres,
5) obowiązkowość i dokładność,
6) dyspozycyjność,
7) umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji i współpracy w zespole.
IV. Zadania wykonywane na stanowisku
1) wykonywanie zadań w zakresie rejestracji wniosków w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
2) wydawanie i cofanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
3) prowadzenie ewidencji obiektów nie będących hotelami, w których są świadczone usługi hotelarskie ze szczególnym uwzględnieniem gospodarstw agroturystycznych;
4) współpraca z organami kontroli w sprawach związanych z funkcjonowaniem placówek handlowych i zakładów usługowych;
5) wydawanie zezwoleń na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym na terenie gminy;
6) realizacja zadań wynikających z przepisów o stowarzyszeniach, zgromadzeniach i zbiórkach publicznych;
7) współpraca z organizacjami pozarządowymi;
8) prowadzenie spraw z zakresu ochrony zdrowia, kultury, sportu i turystyki;
9) prowadzenie archiwum zakładowego.
V. Wymagane dokumenty
1) list motywacyjny;
2) życiorys – curriculum vitae;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia (świadectwa pracy, zaświadczenia);
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
6) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych;
8) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
9) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 roku, poz. 1202 ze zm.), jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentacją kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 roku, poz. 2135 ze zm.) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 roku, poz. 1202 ze zm.);
11) oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym.
VI. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Nowe Miasto, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6 %.
VII. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
1) termin składania dokumentów: do dnia 30 marca 2016 roku
2) miejsce składania dokumentów:
Urząd Gminy w Nowym Mieście ul. Apteczna 8, pokój nr 3 – sekretariat, od poniedziałku do piątku w godz. 800-1600
Dokumenty należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty wyłącznie w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko do spraw działalności gospodarczej, kultury i sportu”.
Oferty, które wpłyną po terminie określonym w niniejszym ogłoszeniu nie będą rozpatrywane.
Formularz kwestionariusza kandydata oraz ogłoszenie w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Nowe Miasto opublikowano na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Nowe Miasto: www.bipnowemiasto.pl
Dodatkowych informacji udziela Kierownik Referatu Organizacyjnego i Oświaty tel. (23) 661 49 30
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Nowe Miasto.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej) oraz kwestionariusz osobowy powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem..
Wójt
/ - / mgr Sławomir Dariusz Zalewski
Nowe Miasto, 14 marca 2016
Metryka
- data wytworzenia: 2016-03-14
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2016-03-14 10:20
- zmodyfikował: Administrator Systemuostatnia modyfikacja: 2016-03-14 10:21