Treść strony
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE z dnia 23 lutego 2018 roku
Wójt Gminy Nowe Miasto ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Nowym Mieście
- Stanowisko pracy:
Stanowisko ds. ochrony środowiska
w Referacie Infrastruktury Technicznej i Inwestycji
zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy
- Niezbędne wymagania od kandydatów:
- posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 roku, poz. 902 ze zm.);
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
- znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego:
- Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 roku (Dz. U. Nr 78, poz. 483 ze zm.),
- ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 rokupoz. 1875 ze zm.),
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U.z 2016 roku, poz. 902 ze zm.),
- ustawy z dnia 9 czerwca 2011 roku Prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. z 2017 roku, poz. 2126 ze zm.),
- ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody (Dz. U. z 2018 roku, poz. 142 ze zm.),
- ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowiskui jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2017 roku, poz. 1405 ze zm.),
- ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2017 roku, poz. 519 ze zm.),
- ustawy z dnia 3 lutego 1995 roku o ochronie gruntów rolnych i leśnych (Dz. U.z 2017 roku, poz. 1161),
- rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 09 listopada 2010 roku w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2016 roku, poz. 71),
- rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr. 14, poz. 67 ze zm.)
- wykształcenie wyższe o odpowiedniej specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na stanowisku.
Preferowane kierunki i specjalności: prawo, administracja i ochrona środowiska;
- co najmniej 2-letni staż pracy w administracji publicznej;
- dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows, pakietu MS Office.
- Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- samodzielność i kreatywność,
- umiejętność dobrej organizacji i planowania pracy,
- umiejętność interpretowania i stosowania przepisów prawnych,
- odporność na stres,
- obowiązkowość i dokładność,
- dyspozycyjność,
- umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji i współpracy w zespole.
- Zadania wykonywane na stanowisku
- sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska w zakresie objętym właściwością Wójta,
- prowadzenie spaw związanych z wydawaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
- sporządzenie obowiązującej sprawozdawczości z zakresu ochrony środowiska,
- sporządzanie oraz aktualizowanie gminnego programu ochrony środowiska uwzględniającego wymagania określone w polityce ekologicznej państwa oraz innych programów i planów związanych z ochroną środowiska,
- gromadzenie informacji uproszczonych o rodzaju, ilości i miejscach występowania substancji stwarzających szczególne zagrożenie oaz okresowe przedkładanie ich wojewodzie,
- prowadzenie publicznie dostępnych wykazów danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie,
- prowadzenie spraw z zakresu opłat za korzystanie ze środowiska dotyczących ilości i rodzajów gazów lub pyłów wprowadzonych do powietrza ze spalania paliw,
- prowadzenie spraw związanych z nakazem usunięcia odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub magazynowania,
- wydawanie opinii dotyczącej wyłączenia gruntów z terenu przeznaczonego pod zabudowę,
- prowadzenie gminnej ewidencji zbiorników bezodpływowych oraz przydomowych oczyszczalni ścieków,
- prowadzenie spraw z zakresu ochrony przyrody – wycinka drzew,
- prowadzenie spraw wynikających z programu dotyczącego usuwania i unieszkodliwiania azbestu (prowadzenie ewidencji),
- opiniowanie prawidłowości wykonania prac rekultywacyjnych na gruntach poeksploatacyjnych.
- Wymagane dokumenty
- list motywacyjny,
- życiorys – curriculum vitae,
- kserokopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia (świadectwa pracy, zaświadczenia),
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a, ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 roku, poz. 902 ze zm.), jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentacją kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 roku, poz. 922 ze zm.) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych(Dz. U. z 2016 roku, poz. 902 ze zm.)”,
- oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym.
- Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Nowe Miasto, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6 %.
- Miejsce i termin złożenia dokumentów:
- termin składania dokumentów: do dnia 07 marca 2018 roku
- miejsce składania dokumentów:
Urząd Gminy w Nowym Mieście ul. Apteczna 8, pokój nr 3 – sekretariat, od poniedziałku do piątku w godz. 800-1600
Dokumenty należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty wyłącznie w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko do spraw ochrony środowiska”.
Oferty, które wpłyną po terminie określonym w niniejszym ogłoszeniu nie będą rozpatrywane.
Formularz kwestionariusza kandydata oraz ogłoszenie w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Nowe Miasto opublikowano na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Nowe Miasto: www.bipnowemiasto.pl w zakładce NABÓR NA WOLNE STANOWISKA.
Dodatkowych informacji udziela Kierownik Referatu Organizacyjnego i Oświaty tel. (23) 661 49 30
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Nowe Miasto.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej) oraz kwestionariusz osobowy powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Wójt
/ - / mgr Sławomir Dariusz Zalewski
Nowe Miasto, 23 lutego 2018
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Jolanta Bandurskadata wytworzenia: 2018-02-23
- opublikował: Tomasz Nowalińskidata publikacji: 2018-02-23 15:26