Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy w Nowym Mieście

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.ugnowemiasto.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

SI.271.7.2020.JM SI.271.7.2020.JM SI.271.7.2020.JM SI.271.7.2020.JM SI.271.7.2020.JM - przetarg nieograniczony

Aktualny okres składania ofert: od środa 2020-12-30 do piątek 2021-01-15 godz. 10:00 piątek 2021-01-15 godz. 10:00 piątek 2021-01-22 godz. 10:00 środa 2021-01-27 godz. 10:00 poniedziałek 2021-02-01 godz. 10:00 środa 2021-02-03 środa 2021-02-03 godz. 10:00
Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ) NR 6
data opublikowania zdarzenia: 2021-01-28 23:59
Typ zdarzenia: zmiana treści SIWZ
Szczegółowa informacja:

Zamawiający - Gmina Nowe Miasto, ul. Apteczna 8, 09-120 Nowe Miasto, działając na podstawie art.38 ust.4 i ust. 4a pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) oraz zgodnie z art. 90 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 poz. 2020 z późn. zm)  w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie przepisu art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Obniżenie poziomu niskiej emisji i poprawa jakości powietrza poprzez wymianę urządzeń grzewczych w indywidualnych gospodarstwach domowych na terenie gminy Nowe Miasto” zmienia treść Specyfikacji Warunków Zamówienia w sposób następujący:

  1. W SPECYFIKACJI INSTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA:
  • Rozdział XII Opis sposobu przygotowywania ofert, punkt 23

„23.     Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.

Koperta / opakowanie zawierające ofertę powinno być oznaczone w sposób następujący:

 

……………………………………….

/nazwa, adres, nr telefonu  Wykonawcy/

                                                                                                            Gmina Nowe Miasto

                                                                                                            ul. Apteczna 8

                                                                                                          09 – 120 Nowe Miasto

 

Oferta w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu  nieograniczonego wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Obniżenie poziomu niskiej emisji i poprawa jakości powietrza poprzez wymianę urządzeń grzewczych w indywidualnych gospodarstwach domowych na terenie gminy Nowe Miasto” (znak sprawy: SI.271.7.2020.JM) -NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM  01 lutego 2021 R.  DO GODZ. 10.30.”

 

PO ZMIANIE POWINNO BYĆ:

 

„23.     Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.

Koperta / opakowanie zawierające ofertę powinno być oznaczone w sposób następujący:

 

……………………………………….

/nazwa, adres, nr telefonu  Wykonawcy/

                                                                                                            Gmina Nowe Miasto

                                                                                                          ul. Apteczna 8

                                                                                                          09 – 120 Nowe Miasto

 

Oferta w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu  nieograniczonego wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Obniżenie poziomu niskiej emisji i poprawa jakości powietrza poprzez wymianę urządzeń grzewczych w indywidualnych gospodarstwach domowych na terenie gminy Nowe Miasto” (znak sprawy: SI.271.7.2020.JM) -NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM  03 lutego 2021 R.  DO GODZ. 10.30”.

 

  • Rozdział XIII Miejsce i termin składania i otwarcia ofert, punkt 1 i 3:

 

„1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Nowe Miasto, ul. Apteczna 8, 09-120 Nowe Miasto, sekretariat w nieprzekraczalnym terminie do dnia 01 lutego 2021 r. do godz. 10.00. Godziny pracy urzędu: od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00”.

„3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 01 lutego 2021 r. o godz. 10:30  w Urząd Gminy Nowe Miasto, ul. Apteczna 8, 09-120 Nowe Miasto, sala konferencyjna”.

 

PO ZMIANIE POWINNO BYĆ:

 

„1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Nowe Miasto, ul. Apteczna 8, 09-120 Nowe Miasto, sekretariat w nieprzekraczalnym terminie do dnia 03 lutego 2021 r. do godz. 10.00. Godziny pracy urzędu: od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00”.

„3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03 lutego 2021 r. o godz. 10:30  w Urząd Gminy Nowe Miasto, ul. Apteczna 8, 09-120 Nowe Miasto, sala konferencyjna”.

 

Powyższe zmiany należy traktować jako integralną cześć SIWZ. Pozostałe zapisy SIWZ bez zmian. Zmiana treści SIWZ prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający zamieszcza Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych zgodnie z art. 11c ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.). Zmianę treści SIWZ i Ogłoszenie o zmianie Ogłoszenia Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Agnieszka Goszczyńska
    data dodania: 2021-01-28 23:55
Załączniki:
[drukuj]