Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy w Nowym Mieście

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.ugnowemiasto.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy "Dostawa oleju opałowego na potrzeby kotłowni Zespołu Szkół im. Integracji Europejskiej w Nowym Mieście w 2020 roku''
data opublikowania zdarzenia: 2019-12-03 15:15
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: wtorek 2019-12-03
Data końca składania ofert: środa 2019-12-11 godz. 10:00
Szczegółowa informacja:

Ogłoszenie nr 631196-N-2019 z dnia 2019-12-03 r.

Urząd Gminy Nowe Miasto: ,, Dostawa oleju opałowego na potrzeby kotłowni Zespołu Szkół im. Integracji Europejskiej w Nowym Mieście w 2020 roku''


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

 

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu
 

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Nowe Miasto, krajowy numer identyfikacyjny 13037828400000, ul. Apteczna  8 , 09-120  Nowe Miasto, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 23 661 49 20, 23 661 49 40, , e-mail kmaranowska@ugnowemiasto.pl, , faks 23 661 49 23.
Adres strony internetowej (URL): www.bipnowemiasto.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
 

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
 

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
 


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
 


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie
 


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres

 

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

 


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ,, Dostawa oleju opałowego na potrzeby kotłowni Zespołu Szkół im. Integracji Europejskiej w Nowym Mieście w 2020 roku''
Numer referencyjny: ITI.271.9.2019.KM
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa lekkiego oleju opałowego w ilości szacunkowej 80 000 litrów, przeznaczonego na potrzeby kotłowni Zespołu Szkół w Nowym Mieście. Podana wartość jest ilością szacunkową do potrzeb ustalenia zamówienia może ulec zmianie- zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od potrzeb. Oferowany olej opałowy musi spełniać wymagania określone Polską Normą PN-C- 96024:2011, gatunek L1, produkt powinien posiadać co najmniej własności określone według normy DIN 51603-1 oraz powinien posiadać minimalna parametry: wartość opałowa nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg zawartość siarki max. 0,1 % zawartość zanieczyszczeń stałych nie większa niż 24 mg/kg zawartość wody max. 200 mg/kg Wykonawca powinien dostarczyć olej opałowy własnym transportem na własny koszt wraz ze świadectwem jakości produktu. Dostawa oleju powinna dokonywana dla Odbiorcy (Zespół Szkół im. Integracji Europejskiej w Nowym Mieście ) samochodem cysterną w ciągu 48 godzin od chwili złożenia telefonicznie zamówienia. Dostawa jednorazowa w ilości nie mniejszej niż 4 000 l. Wymagany termin płatności 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 09135100-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej , o ile wynika to z odrębnych przepisów, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego – wykonawca spełni jeżeli przedstawi kserokopię koncesji na obrót paliwami ciekłymi, co najmniej oleju opałowego.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej jak 100 000 PLN.- przedstawi polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże się posiadaniem środka transportu (autocysterny) wyposażone w legalizowane urządzenie pomiarowe do nalewu oleju opałowego do zbiornika kotłowni.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







 

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej jak 100 000 PLN. Kserokopię koncesji na obrót paliwami ciekłymi, co najmniej oleju opałowego. Wykaz środka transportu (autocysterny) wyposażonego w legalizowane urządzenie pomiarowe do nalewu oleju opałowego do zbiornika kotłowni.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej jak 100 000 PLN. Kserokopię koncesji na obrót paliwami ciekłymi, co najmniej oleju opałowego. Wykaz środka transportu (autocysterny) wyposażonego w legalizowane urządzenie pomiarowe do nalewu oleju opałowego do zbiornika kotłowni.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

 

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej jak 100 000 PLN. Kserokopię koncesji na obrót paliwami ciekłymi, co najmniej oleju opałowego. Wykaz środka transportu (autocysterny) wyposażonego w legalizowane urządzenie pomiarowe do nalewu oleju opałowego do zbiornika kotłowni.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu:  4 000,00zł (słownie: cztery tysięcy złotych) Nr rachunku bankowego: Bank Spółdzielczy w Płońsku nr 27 8230 0007 0203 5206 2000 0006 z podaniem tytułu- Wadium ,, Dostawa oleju opałowego do Zespołu Szkół im. Integracji Europejskiej''. Dopuszczalne formy wadium: Pieniądz (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego); Poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; Gwarancje ubezpieczeniowe; Gwarancje bankowe; Poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.); Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

 


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

 


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

 


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

 


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

 


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

Cena

60,00

Das dostawy oleju

40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku do SIWZ z uwzględnieniem sytuacji, gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia – zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-11, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Maranowska Katarzyna
    data wytworzenia informacji: 2019-12-03
  • zdarzenie opublikował: Tomasz Nowaliński
    data dodania: 2019-12-03 15:09
Załączniki:
  • Ogłoszenie 23.55kB
    Ogłoszenie

    Metryka

    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2019-12-03 15:13
  • SIWZ5.7MB
    SIWZ

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maranowska Katarzyna
      data wytworzenia informacji: 2019-12-03
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2019-12-03 15:26
  • Formularz18.3kB
    Formularz

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maranowska Katarzyna
      data wytworzenia informacji: 2019-12-03
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2019-12-03 15:26
  • Wzor_umowy-129.26kB
    Wzor_umowy-1

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maranowska Katarzyna
      data wytworzenia informacji: 2019-12-03
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2019-12-03 15:26
  • Oswiadczenie_wykonawcy-122kB
    Oswiadczenie_wykonawcy-1

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maranowska Katarzyna
      data wytworzenia informacji: 2019-12-03
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2019-12-03 15:26
  • Oswiadczenie_nr_2-116kB
    Oswiadczenie_nr_2-1

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maranowska Katarzyna
      data wytworzenia informacji: 2019-12-03
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2019-12-03 15:26
INFORMACJA 0 TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT
data opublikowania zdarzenia: 2019-12-11 21:00
Typ zdarzenia: informacja

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Maranowska Katarzyna
    data wytworzenia informacji: 2019-12-11
  • zdarzenie opublikował: Tomasz Nowaliński
    data dodania: 2019-12-11 20:07
Załączniki:
  • INFORMACJA 0 TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT364.38kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maranowska Katarzyna
      data wytworzenia informacji: 2019-12-11
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2019-12-11 20:09
Informacja wybór najkorzystniejszej oferty
data opublikowania zdarzenia: 2019-12-18 21:00
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Maranowska Katarzyna
    data wytworzenia informacji: 2019-12-18
  • zdarzenie opublikował: Tomasz Nowaliński
    data dodania: 2019-12-18 20:28
Załączniki:
  • informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty207.96kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Maranowska Katarzyna
      data wytworzenia informacji: 2019-12-18
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2019-12-18 20:30
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
data opublikowania zdarzenia: 2020-01-15 19:00
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (podpisanie umowy)
Szczegółowa informacja:

Ogłoszenie nr 510008304-N-2020 z dnia 15-01-2020 r.

 

Urząd Gminy Nowe Miasto: Dostawa oleju opałowego na potrzeby kotłowni Zespołu Szkół im. Integracji Europejskiej w Nowym Mieście

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

 

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 631196-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Nowe Miasto, Krajowy numer identyfikacyjny 13037828400000, ul. Apteczna  8, 09-120  Nowe Miasto, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 23 661 49 20, 23 661 49 40, e-mail kmaranowska@ugnowemiasto.pl, faks 23 661 49 23.
Adres strony internetowej (url): www.ugnowemiasto.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa oleju opałowego na potrzeby kotłowni Zespołu Szkół im. Integracji Europejskiej w Nowym Mieście

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ITI.271.9.2019.KM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa lekkiego oleju opałowego w ilości szacunkowej 80 000 litrów, przeznaczonego na potrzeby kotłowni Zespołu Szkół w Nowym Mieście. Podana wartość jest ilością szacunkową do potrzeb ustalenia zamówienia może ulec zmianie- zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od potrzeb. Oferowany olej opałowy musi spełniać wymagania określone Polską Normą PN-C- 96024:2011, gatunek L1, produkt powinien posiadać co najmniej własności określone według normy DIN 51603-1 oraz powinien posiadać minimalna parametry: wartość opałowa nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg zawartość siarki max. 0,1 % zawartość zanieczyszczeń stałych nie większa niż 24 mg/kg zawartość wody max. 200 mg/kg Wykonawca powinien dostarczyć olej opałowy własnym transportem na własny koszt wraz ze świadectwem jakości produktu. Dostawa oleju powinna dokonywana dla Odbiorcy (Zespół Szkół im. Integracji Europejskiej w Nowym Mieście ) samochodem cysterną w ciągu 48 godzin od chwili złożenia telefonicznie zamówienia. Dostawa jednorazowa w ilości nie mniejszej niż 4 000 l. Wymagany termin płatności 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09135100-5

 

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

 
 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 194656.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

 

Nazwa wykonawcy: Tankpal Sp. zo.o., ul. Płocka 24, 09-472 Cekanowo
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Płocka 24, 09-472 Cekanowo
Kod pocztowy: 09-472
Miejscowość: Cekanowo
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 252800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 252800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 252800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

 

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

 

IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Maranowska Katarzyna
    data wytworzenia informacji: 2020-01-15
  • zdarzenie opublikował: Tomasz Nowaliński
    data dodania: 2020-01-15 18:16
  • zmodyfikował: Tomasz Nowaliński
    ostatnia modyfikacja: 2020-01-15 18:17
[drukuj]