przetarg nieograniczony
Ogłoszenie nr 565020-N-2019 z dnia 2019-06-25 r.
Urząd Gminy Nowe Miasto: Kształtowanie przestrzeni publiczne; poprzez przebudowę terenu przy ulicy Gl6wny Rynek w Nowym Mieście
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Kształtowanie przestrzeni publicznej" w ramach działania Podstawowe Usøugi i odnowa wsi na obszarach wiejskich" objétego PROW na lata 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Nowe Miasto, krajowy numer identyfikacyjny 13037828400000, ul. Apteczna 8 , 09-120 Nowe Miasto, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 23 661 49 20, 23 661 49 40, , e-mail kmaranowska@ugnowemiasto.pl, , faks 23 661 49 23.
Adres strony internetowej (URL): ugnowemiasto.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.bipnowemiasto.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Urząd Gminy Nowe Miasto, ul. Apteczna 8, 09-120 Nowe Miasto
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ksztaftowanie przestrzeni publiczne; poprzez przebudowe terenu przy ulicy Gl6wny Rynek w Nowym Miescie
Numer referencyjny: ITI.271.6.2019.KM
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
2
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: ZADANIE A Przedmiotem zamówienia dla Zadania A SIWZ jest: • wykonanie prac rozbiórkowych istniejącej fontanny ; • budowa fontanny posadzkowej zgodnie z opisem w dokumentacji projektowej; • przeszkolenia obsługi z zasad użytkowania; • uporządkowanie terenu; • w okresie trwania gwarancji dokonywania na wezwanie pisemne corocznego przeglądu oraz uruchomienia fontanny na okres letnio-zimowy; • corocznego przeglądu oraz wyłączenia i przygotowania fontanny na okres jesienno- zimowy. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. ZADANIE B Przedmiotem zamówienia dla Zadania B jest: przebudowa terenu zlokalizowanego przy ulicy Główny Rynek w Nowym Mieście nr ewidencyjny działki 7901/2 polegająca na : • robotach przygotowawczych • robotach rozbiórkowych • robotach ziemnych • wybudowaniu dróg wewnętrznych i manewrowych, chodników • stacji naprawy rowerów Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45000000-7 |
45111200-0 |
45111291-4 |
45330000-9 |
45332400-7 |
53100000-3 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-10-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Zadanie Ai B
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie - Zadanie Ai B
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zadania A Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w realizacji w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, jednej robocie budowlanej polegającej na wykonaniu budowy i / lub przebudowy fontanny o wartości min. 100.000,00 zł 1.2 Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem: 1.2.1 przynajmniej jedną osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalizacji budowlanej bez ograniczeń, lub uprawnienia równoważne w następujących specjalnościach: a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych - 1 osoba, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji sanitarnych - 1 osoba. Zadanie B 1. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w realizacji w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, dwóch robotach budowlanych polegających na wykonaniu budowy i / lub przebudowy nawierzchni z kostki brukowej i/lub granitowej o wartości min. 100.000,00 zł 1.2 Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem: 1.2.1 przynajmniej jedną osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalizacji budowlanej bez ograniczeń lub lub uprawnienia równoważne w następujących specjalnościach: a) drogowej - 1 osoba, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych - 1 osoba.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 25a ust. 1 PZP (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 PZP - załącznik nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu w postępowaniu. 3. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w trybie art. 23 PZP w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP (załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; 6. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
8 000, 00 zł ( słownie: osiem tysięcy złotych) do upływu terminu składania ofert.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę, z uwzględnieniem punktu widzenia kryterium przyjętego w niniejszej specyfikacji. 2. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi odrębnym pismem. 3. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie. 4. Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-10, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CzÄÅÄ nr: |
1 |
Nazwa: |
ZAdanie A |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE A Przedmiotem zamówienia dla Zadania A SIWZ jest: • wykonanie prac rozbiórkowych istniejącej fontanny ; • budowa fontanny posadzkowej zgodnie z opisem w dokumentacji projektowej; • przeszkolenia obsługi z zasad użytkowania; • uporządkowanie terenu; • w okresie trwania gwarancji dokonywania na wezwanie pisemne corocznego przeglądu oraz uruchomienia fontanny na okres letnio-zimowy; • corocznego przeglądu oraz wyłączenia i przygotowania fontanny na okres jesienno- zimowy. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45212140-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
CzÄÅÄ nr: |
2 |
Nazwa: |
Zadanie B |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: ZADANIE B Przedmiotem zamówienia dla Zadania B jest: przebudowa terenu zlokalizowanego przy ulicy Główny Rynek w Nowym Mieście nr ewidencyjny działki 7901/2 polegająca na : • robotach przygotowawczych • robotach rozbiórkowych • robotach ziemnych • wybudowaniu dróg wewnętrznych i manewrowych, chodników • stacji naprawy rowerów Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maranowska Katarzynadata wytworzenia informacji: 2019-06-25
- zdarzenie opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2019-06-25 14:21
- Ogłoszenie27.24kBOgłoszenie
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maranowska Katarzynadata wytworzenia informacji: 2019-06-25
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2019-06-25 14:28
- SIWZ20.2MBSIWZ
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maranowska Katarzynadata wytworzenia informacji: 2019-06-25
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2019-06-25 14:28
- Opinia tech ELEKTRYK83.37kBOpinia tech ELEKTRYK
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maranowska Katarzynadata wytworzenia informacji: 2019-06-25
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2019-06-25 14:28
- OŚWIADCZENIE O DYSP. NIER381.66kBOŚWIADCZENIE O DYSP. NIER
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maranowska Katarzynadata wytworzenia informacji: 2019-06-25
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2019-06-25 14:28
- PROJEKT - RYNEK GŁÓWNY8MBPROJEKT - RYNEK GŁÓWNY
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maranowska Katarzynadata wytworzenia informacji: 2019-06-25
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2019-06-25 14:28
- UMOWA końcowaLAST477kBUMOWA końcowaLAST
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maranowska Katarzynadata wytworzenia informacji: 2019-06-25
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2019-06-25 14:28
- WNIOSEK ZGŁOSZENIA-POTWIERDZENIE244.7kBWNIOSEK ZGŁOSZENIA-POTWIERDZENIE
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maranowska Katarzynadata wytworzenia informacji: 2019-06-25
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2019-06-25 14:28
- Załącznik nr 1-4302.94kBZałącznik nr 1-4
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maranowska Katarzynadata wytworzenia informacji: 2019-06-25
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2019-06-25 14:28
- Załącznik nr 6541.46kBZałącznik nr 6
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maranowska Katarzynadata wytworzenia informacji: 2019-06-25
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2019-06-25 14:28
- Załącznik nr 7541.92kBZałącznik nr 7
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maranowska Katarzynadata wytworzenia informacji: 2019-06-25
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2019-06-25 14:28
- zgoda_konserwator272.48kBzgoda_konserwator
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maranowska Katarzynadata wytworzenia informacji: 2019-06-25
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2019-06-25 14:28
- PRZEDMIAR Nowe Miasto zagospodarowanie terenu358.27kBPRZEDMIAR Nowe Miasto zagospodarowanie terenu
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maranowska Katarzynadata wytworzenia informacji: 2019-06-27
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2019-06-27 13:48
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maranowska Katarzynadata wytworzenia informacji: 2019-07-02
- zdarzenie opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2019-07-02 15:24
- Pismo 470.76kBPismo
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maranowska Katarzynadata wytworzenia informacji: 2019-07-02
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2019-07-02 15:25
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maranowska Katarzynadata wytworzenia informacji: 2019-07-03
- zdarzenie opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2019-07-03 21:48
- Odpowiedz_2379.97kBOdpowiedz_2
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maranowska Katarzynadata wytworzenia informacji: 2019-07-03
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2019-07-03 21:49
- SYTUACJA ISTNIEJĄCE PRZYŁĄCZA-21.4MBSYTUACJA ISTNIEJĄCE PRZYŁĄCZA-2
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maranowska Katarzynadata wytworzenia informacji: 2019-07-03
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2019-07-03 21:49
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maranowska Katarzynadata wytworzenia informacji: 2019-07-10
- zdarzenie opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2019-07-10 14:14
- unieważnienie.FR12.pdf523.71kBunieważnienie.FR12.pdf
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Maranowska Katarzynadata wytworzenia informacji: 2019-07-10
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2019-07-10 14:15