Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy w Nowym Mieście

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.ugnowemiasto.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony unieważniony
Przebieg postępowania
Dostawa wraz z montażem: urządzeń grzewczych, odnawialnych źródeł energii (OZE) z zakresu systemów fotowoltaicznych, kolektorów słonecznych oraz pomp ciepła na terenie Gminy Nowe Miasto
data opublikowania zdarzenia: 2020-06-15
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: poniedziałek 2020-06-15
Data końca składania ofert: wtorek 2020-08-18 godz. 11:10
Szczegółowa informacja:

Polska-Nowe Miasto: Piece i akcesoria

2020/S 113-273519

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Nowe Miasto
Krajowy numer identyfikacyjny: NIP: 5671786691 REGON: 130378284
Adres pocztowy: ul. Apteczna 8
Miejscowość: Nowe Miasto
Kod NUTS: PL922 Ciechanowski
Kod pocztowy: 09-120
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Justyna Małecka
E-mail: info@ugnowemiasto.pl
Tel.: +48 23661492022

Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.bipnowemiasto.pl

Adres profilu nabywcy: https://miniportal.uzp.gov.pl

I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://www.bipnowemiasto.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

 

Dostawa wraz z montażem: urządzeń grzewczych, odnawialnych źródeł energii (OZE) z zakresu systemów fotowoltaicznych, kolektorów słonecznych oraz pomp ciepła na terenie gminy Nowe Miasto

 

Numer referencyjny: SI.271.2.2020JM
II.1.2)Główny kod CPV
42942000 Piece i akcesoria
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

 

Przedmiotem zamówienia dostawa wraz z montażem: urządzeń grzewczych, odnawialnych źródeł energii (OZE) z zakresu systemów fotowoltaicznych, kolektorów słonecznych oraz pomp ciepła na terenie gminy Nowe Miasto, na 75 nieruchomościach położonych na terenie gminy Nowe Miasto.

 

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL922 Ciechanowski
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Gmina Nowe Miasto, POLSKA

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem: urządzeń grzewczych, odnawialnych źródeł energii (OZE) z zakresu systemów fotowoltaicznych, kolektorów słonecznych oraz pomp ciepła na terenie gminy Nowe Miasto, na 75 nieruchomościach położonych na terenie gminy Nowe Miasto, w tym:

— dostawa i montaż 9 instalacji fotowoltaicznych w systemie on-gird o mocy od 2,8 kW do 7,28 kW,

— dostawa i montaż 2 instalacji solarnych,

— dostawa i montaż 2 pompy ciepła o mocy 2,5 kW,

— dostawa i montaż pieca zgazowującego drewno – 1 szt.,

— dostawa i montaż pieca na palet – 9 szt.,

— dostawa i montaż kotłów kondensacyjnych gazowych wraz z zbiornikami zewnętrznymi na paliwo gazowe – 65 sztuk.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 15/10/2020
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

 

W ramach projektu: „Obniżenie poziomu niskiej emisji i poprawa jakości powietrza poprzez wymianę urządzeń grzewczych w indywidualnych gospodarstwach domowych na terenie gminy Nowe Miasto” poddziałanie 4.3.1 „Ograniczanie zanieczyszczeń powietrza i rozwój mobilności miejskiej”, w ramach RPO województwa mazowieckiego na lata 2014–2020.

 

II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Zamawiający nie przewiduje wypłaty zaliczek i przeprowadzenia aukcji elektronicznej. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie do upływu terminu składania ofert wadium w wysokości 20 000 PLN.

 

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:

 

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku.

 

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

 

c.1. Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem przynajmniej:

C 1.1. Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

c.1.2. Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi.

Wstępne wykazanie spełnienia powyższego warunku nastąpi w części IV. C. 6 JEDZ.

c.2. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w realizacji w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie:

a) minimum jednej dostawie wraz z montażem minimum 5 pieców gazowych;

b) minimum jednej dostawie wraz z montażem minimum 3 pieców na palet;

c) minimum jednej dostawie wraz z montażem minimum 2 instalacji fotowoltaicznych.

Doświadczenie może być wskazane w ramach jednego zamówienia/inwestycji lub trzech, ale z uwzględniających każdy rodzaj źródła ciepła wymienionego w pkt c2a – c2c.

Wstępne wykazanie spełnienia powyższego warunku nastąpi w części IV. C. 1b JEDZ.

 

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

 

Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia:

1) JEDZ;

2) informacji z KRK zakr. Określ. w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 mies. przed upływem terminu składania ofert;

3) zaświadczenia naczelnika US;

4) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS;

5) odpisu z właściwego rejestru lub z CEIDiG;

6) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2019 poz.1170);

7) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego;

8) wykazu dostaw;

9) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23;

10) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 9:

a) pkt 1 – składa informację z odpowiedniego rejestru albo w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp;

b) pkt 2–5 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

• nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Szczegółowe informacje dotyczące dok. i ich term. zawiera SIWZ.

 

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

 

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy:

1) zmiany dot. terminu realizacji zamówienia:

a) jeśli pojawiły się okoliczności natury obiektywnej, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy uniemożliwiające dotrzymanie terminu realizacji wskazanego w umowie, za które nie odpowiada Wykonawca. W takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas niezbędny do wyjaśnienia okoliczności natury obiektywnej;

b) jeśli dotrzymanie terminu wskazanego pierwotnie okazało się niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca, a w szczególności wniesienia przez Zamawiającego zmiany dokum. proj., w sytuacji gdy dalsze wykonywanie przedmiotu umowy jest niemożliwe z uwagi na konieczność wprowadzenia zmian w doku. proj. W takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas dokonania zmian w dokum. projektowej oraz czas niezbędny do pozyskania przez Wykonawcę stosownych zasobów (wynikających ze zmian) do dalszego wykonywania prac.

 

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Obowiązek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników wyznaczonych do wykonania zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: tak
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 16/07/2020
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 16/07/2020
Czas lokalny: 12:00
Miejsce:

 

Gmina Nowe Miasto ul. Apteczna 8; 09–120 Nowe Miasto, POLSKA

 

Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:

 

Otwarcie ofert następuje poprzez użycie aplikacji do odszyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie ofert za pomocą klucza prywatnego, a następnie ich otwarcie przy pomocy aplikacji obsługującej dany format, w którym zostały sporządzone dokumenty elektroniczne składające się na ofertę.

 

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
Akceptowane będą faktury elektroniczne
Stosowane będą płatności elektroniczne
VI.3)Informacje dodatkowe:

 

c.d. pkt III.2.2:

c) jeśli w toku realizacji umowy pojawiła się konieczność wykonania robót lub prac nieprzewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia, a bez wykonania których prawidłowa realizacja przedmiotu umowy jest niemożliwa lub co najmniej utrudniona i nieekonomiczna z punktu widzenia Zamawiającego; w takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas zlecenia i trwania wykonania robót lub prac nieprzewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia;

d) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych i anomalii pogodowych utrzymujących się dłużej niż 2 tygodnie, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywania odbiorów; w takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas trwania tych niekorzystnych warunków atmosferycznych i anomalii pogodowych udokumentowanych danymi publikowanymi przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej;

e) w przypadku wystąpienia siły wyższej, tj. zdarzenia lub ciągu zdarzeń nieprzewidywalnych, zdarzenia lub ciągu zdarzeń o charakterze obiektywnym, niezależnych od stron Umowy, których nie można było przewidzieć, będącego poza kontrolą strony umowy. Dla określenia czy dane zdarzenie/zdarzenia stanowią siłę wyższą rozstrzygające jest stanowisko Zamawiającego. W takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas trwania tego zdarzenia lub ciągu zdarzeń;

f) w przypadku wystąpienia stanu nadzwyczajnego uniemożliwiającego dotrzymanie terminu realizacji zamówienia (np. stan wyjątkowy, stan klęski żywiołowej). W takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas trwania stanu nadzwyczajnego;

g) wstrzymania realizacji zamówienia przez Zamawiającego na skutek okoliczności nieleżących po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez Inspektora nadzoru inwestorskiego w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę). W takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas wstrzymania realizacji zamówienia;

h) w przypadku zaistnienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienia niezainwentaryzowanych obiektów budowlanych, sieci lub instalacji lub zinwentaryzowanych w innym położeniu. W takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas uzyskania niezbędnych uzgodnień, zaprojektowania, zlecenia i wykonania w szczególności niezbędnych zabezpieczeń sieci lub instalacji i innych obiektów budowlanych oraz dokonania ich przełożenia lub przebudowy;

i) zawieszenie robót przez organy nadzoru budowlanego, inspekcji, straży i innych służb z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. W takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas zawieszenia realizacji zamówienia;

j) w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych, które nie są możliwe do wykonania w pierwotnie określonym terminie realizacji przedmiotu umowy. W takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas niezbędny do wykonania robót zamiennych;

k) w przypadku konieczności wykonania zamówień dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne dla wykonania przedmiotu umowy. W takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas niezbędny do wykonania robót dodatkowych;

l) w przypadku konieczności zmiany lokalizacji wykonania montażu i instalacji dostarczonych urządzeń u innego beneficjenta ostatecznego z uwagi na rezygnację obecnego beneficjenta ostatecznego z realizacji zakresu przewidzianego w opisie przedmiotu zamó…

 

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 00-582
Państwo: Polska
E-mail: uzp@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700

Adres internetowy: www.uzp.gov.pl

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

 

1) Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcom, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Pzp.

3) Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami Pzp, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.

4) Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej w postaci papierowej lub w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

5) Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

6) Odwołanie wnosi się w terminie określonym w art. 182 Pzp. Odwołanie regulują art. 180 – 198 Pzp.

 

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 00-582
Państwo: Polska
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
09/06/2020
 

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
    data wytworzenia informacji: 2020-06-15
  • zdarzenie opublikował: Tomasz Nowaliński
    data dodania: 2020-06-15 15:07
Załączniki:
  • Ogłoszenie o zamówieniu127.63kB
    Ogłoszenie o zamówieniu

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-06-15
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-06-15 15:12
  • SIWZ 952.28kB
    SIWZ

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-06-15
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-06-15 15:12
  • zał nr 1 JEDZ84.88kB
    zał nr 1 JEDZ

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-06-15
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-06-15 15:12
  • link do JEDZ9.98kB
    link do JEDZ

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-06-15
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-06-15 15:12
  • Załacznik nr 2 Grupa kapitałowa64.08kB
    Załacznik nr 2 Grupa kapitałowa

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-06-15
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-06-15 15:12
  • Załącznik nr 3 _Wzór oferty70.3kB
    Załącznik nr 3 _Wzór oferty

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-06-15
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-06-15 15:12
  • wzór umowy zał. nr 4894.46kB
    wzór umowy zał. nr 4

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-06-15
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-06-15 15:12
  • Załącznik nr 5_Wykaz osób85.5kB
    Załącznik nr 5_Wykaz osób

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-06-15
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-06-15 15:12
  • Zestawienie nieruchomości zał nr 719.44kB
    Zestawienie nieruchomości zał nr 7

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-06-15
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-06-15 15:12
  • Załacznik nr 8540.1kB
    Załacznik nr 8

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-06-15
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-06-15 15:12
  • Załącznik nr 9_ Wykaz dostaw65.48kB
    Załącznik nr 9_ Wykaz dostaw

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-06-15
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-06-15 15:12
  • Przekazane do publikacji ogłoszenie o zamówieniu127.7kB
    Przekazane do publikacji ogłoszenie o zamówieniu

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-06-15
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-06-15 15:12
  • treść sprostowania78.63kB
    treść sprostowania

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-06-15
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-06-15 15:12
  • Zmiana SIWZ z 15062020571.8kB
    Zmiana SIWZ z 15062020

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-06-15
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-06-15 15:12
  • Dokumentacja techniczna11.41kB
    Dokumentacja techniczna

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-06-15
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-06-15 15:27
Sprostowanie ogłoszenia
data opublikowania zdarzenia: 2020-06-18 15:35
Typ zdarzenia: informacja
Oznaczenie: Sprostowanie ogłoszenia

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
    data wytworzenia informacji: 2020-06-18
  • zdarzenie opublikował: Tomasz Nowaliński
    data dodania: 2020-06-18 14:54
Załączniki:
  • Sprostowanie ogłoszenia75.89kB
    Sprostowanie ogłoszenia

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-06-18
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-06-18 14:55
JEDZ
data opublikowania zdarzenia: 2020-07-03 15:00
Typ zdarzenia: informacja

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
    data wytworzenia informacji: 2020-07-03
  • zdarzenie opublikował: Tomasz Nowaliński
    data dodania: 2020-07-03 15:08
  • zmodyfikował: Tomasz Nowaliński
    ostatnia modyfikacja: 2020-07-03 15:10
Załączniki:
  • JEDZ88.13kB
    JEDZ

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-07-03
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-07-03 15:09
Identyfikator Postępowania
data opublikowania zdarzenia: 2020-07-14 15:40
Typ zdarzenia: informacja

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
    data wytworzenia informacji: 2020-07-14
  • zdarzenie opublikował: Tomasz Nowaliński
    data dodania: 2020-07-14 15:43
Załączniki:
  • Identyfikator Postępowania9.85kB
    Identyfikator Postępowania

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-07-14
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-07-14 15:44
INFORMACJA
data opublikowania zdarzenia: 2020-07-15 17:05
Typ zdarzenia: informacja

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
    data wytworzenia informacji: 2020-07-15
  • zdarzenie opublikował: Tomasz Nowaliński
    data dodania: 2020-07-15 17:03
Załączniki:
  • Zmiana SIWZ350.87kB
    Zmiana SIWZ

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-07-15
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-07-15 17:07
  • Treść przekazananego w dniu 15072020 sprostowania ogłozsenia o zamówieniu77.73kB
    Treść przekazananego w dniu 15072020 sprostowania ogłozsenia o zamówieniu

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-07-15
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-07-15 17:07
  • Zał. nr 6a do SIWZ - Dokumentacja techniczna-piece gazowe ZM 15072020233.67kB
    Zał. nr 6a do SIWZ - Dokumentacja techniczna-piece gazowe ZM 15072020

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-07-15
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-07-15 17:07
  • Zał. nr 6b do SIWZ - Dokumentacja techniczna-biomasa ZM 15072020252.81kB
    Zał. nr 6b do SIWZ - Dokumentacja techniczna-biomasa ZM 15072020

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-07-15
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-07-15 17:07
  • Zał. nr 6c do SIWZ - Dokumentacja techniczna-OZE ZM 15072020340.38kB
    Zał. nr 6c do SIWZ - Dokumentacja techniczna-OZE ZM 15072020

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-07-15
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-07-15 17:07
  • SIWZ tj po zmianie 952.66kB
    SIWZ tj po zmianie

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-07-15
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-07-15 17:07
INFORMACJA
data opublikowania zdarzenia: 2020-07-17 16:20
Typ zdarzenia: informacja

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
    data wytworzenia informacji: 2020-07-17
  • zdarzenie opublikował: Tomasz Nowaliński
    data dodania: 2020-07-17 16:19
Załączniki:
  • 2020-OJS137-336991-pl(1)75.94kB
    2020-OJS137-336991-pl(1)

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-07-17
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-07-17 16:24
  • zmiana z dnia 1707202069.75kB
    zmiana z dnia 17072020

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-07-17
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-07-17 16:24
  • Informacja dla Wykonawców120.9kB
    Informacja dla Wykonawców

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-07-17
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-07-17 16:24
Polska-Nowe Miasto: Piece i akcesoria 2020/S 139-342139
data opublikowania zdarzenia: 2020-07-21 13:15
Typ zdarzenia: informacja

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
    data wytworzenia informacji: 2020-07-21
  • zdarzenie opublikował: Tomasz Nowaliński
    data dodania: 2020-07-21 13:14
Załączniki:
  • 2020-OJS139-342139-pl64.67kB
    2020-OJS139-342139-pl

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-07-21
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-07-21 13:17
Informacja z otwarcia ofert
data opublikowania zdarzenia: 2020-08-18 16:30
Typ zdarzenia: informacja

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
    data wytworzenia informacji: 2020-08-18
  • zdarzenie opublikował: Tomasz Nowaliński
    data dodania: 2020-08-18 16:28
Załączniki:
  • Informacja z otwarcia ofert177.7kB
    Informacja z otwarcia ofert

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-08-18
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-08-18 16:29
Unieważnienie postępowania
data opublikowania zdarzenia: 2020-09-18 14:20
Typ zdarzenia: unieważnienie
Oznaczenie: SI.271.2.2020.JM

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
    data wytworzenia informacji: 2020-09-18
  • zdarzenie opublikował: Tomasz Nowaliński
    data dodania: 2020-09-18 13:47
Załączniki:
  • Unieważnienie postępowania 140.17kB
    Unieważnienie postępowania (1)

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-09-18
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-09-18 13:48
[drukuj]