Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy w Nowym Mieście

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.ugnowemiasto.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

SI.271.1.2020.JM - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 3 530 184,00 zł. na sfinansowanie planowanego deficytu w roku budżetowym 2020 z przeznaczeniem na zadanie inwestycyjne pn. "Budowa oczyszczalni ścieków i kanalizacji sanitarnej w Nowym Mieście.
data opublikowania zdarzenia: 2020-02-20 15:15
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: czwartek 2020-02-20
Data końca składania ofert: piątek 2020-02-28 godz. 10:00
Oznaczenie: SI.271.1.2020.JM
Szczegółowa informacja:

Ogłoszenie nr 514824-N-2020 z dnia 2020-02-20 r.  
Urząd Gminy Nowe Miasto: "Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 3 530 184,00 zł. na sfinansowanie planowanego deficytu w roku budżetowym 2020 z przeznaczeniem na zadanie inwestycyjne pn. "Budowa oczyszczalni ścieków i kanalizacji sanitarnej w Nowym Mieście." OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi  Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe  Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego  Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej  Nie  
 
Nazwa projektu lub programu  
 
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych  Nie  
 
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)  
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY  Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający  Nie  Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania  Nie  Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:  Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających  Nie  
 
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:  
 
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  Nie  W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:  Informacje dodatkowe:  
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Nowe Miasto, krajowy numer identyfikacyjny 13037828400000, ul. Apteczna  8 , 09-120  Nowe Miasto, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 23 661 49 20, 23 661 49 40, , e-mail kmaranowska@ugnowemiasto.pl, , faks 23 661 49 23.  Adres strony internetowej (URL): ugnowemiasto.pl  Adres profilu nabywcy:  Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne  I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa  
 
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):  Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):  
 
I.4) KOMUNIKACJA:  Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)  Nie  www.bipnowemiasto.pl  
 
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia  Nie  www.bipnowemiasto.pl  
 
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem  Nie  
 
 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:  Elektronicznie  Nie  adres  
 
 
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:  Nie  Inny sposób:  
 
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:  Nie  Inny sposób:  

 Adres:  Urząd Gminy Nowe Miasto, ul. Apteczna 8, 09-120 Nowe Miasto  
 
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne  Nie  Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)  
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA  
 
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 3 530 184,00 zł. na sfinansowanie planowanego deficytu w roku budżetowym 2020 z przeznaczeniem na zadanie inwestycyjne pn. "Budowa oczyszczalni ścieków i kanalizacji sanitarnej w Nowym Mieście."  Numer referencyjny: SI.271.1.2020.JM  Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny  Nie  
 
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi  II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych  Zamówienie podzielone jest na części:  Nie  Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:  
 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:  
 
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:  
 
 
 
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu długoterminowego dla Gminy Nowe Miasto w wysokości 3 530 184,00 zł. na sfinansowanie planowanego deficytu w roku budżetowym 2020 z przeznaczeniem na zadanie inwestycyjne pn. "Budowa oczyszczalni ścieków i kanalizacji sanitarnej w Nowym Mieście." na okres od podpisania umowy do końca 2031 roku 2. Uruchomienie kredytu nastąpi w jednej transzy w wysokości 3 530 184,00 zł w terminie zadeklarowanym w ofercie, jednak nie dłuższym niż 7 dni od podpisania umowy. 3. Zaciągnięcie i spłata kredytu nastąpi w złotych polskich (PLN). 4. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami ani kosztami niż te określone w SIWZ. 5. W związku z udzieleniem kredytu Wykonawca nie pobierze żadnych dodatkowych opłat i prowizji bankowych, w tym prowizji związanej z rozpatrzeniem wniosku. 6. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez konieczności ponoszenia przez
Zamawiającego dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu. 7. Terminy i wysokości rat spłaty kredytu: 1) rok 2020 – karencja w spłacie 2) rok 2021 – karencja w spłacie 3) rok 2022– 353 018,40 zł 4) rok 2023– 353 018,40 zł 5) rok 2024 – 353 018,40 zł 6) rok 2025 – 353 018,40 zł 7) rok 2026 – 353 018,40 zł 8) rok 2027 – 353 018,40 zł 9) rok 2028 – 353 018,40 zł 10) rok 2029 – 353 018,40 zł 11) rok 2030 – 353 018,40 zł 12) rok 2031 - 353 018,40 zł Kredyt będzie spłacany w ostatnim roboczym dniu miesiąca w równych ratach w wysokości 29 418,20 zł (miesięcznie), począwszy od stycznia 2022 roku . 8. za rok obrachunkowy należy przyjąć - 365 dni z uwzględnieniem roku przestępnego 9. Karencja w spłacie rat kapitałowych - do końca 2021 roku 10. Odsetki od pozostającej do spłat kwoty kredytu będą regulowane miesięcznie ostatniego dnia miesiąca, począwszy od miesiąca, w którym nastąpi uruchomienie środków. 11. W przypadku, gdy termin spłaty odsetek przypadnie na dzień wolny od pracy, Zamawiający dokona wpłaty odsetek w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty. 12. Oprocentowanie kredytu ustalone będzie według zmiennej stopy procentowej ustalonej jako stopa bazowa WIBOR 1M powiększonej o stałą marżę banku. 13. Dla potrzeb składanej oferty i porównania ofert w kryterium cenowym Wykonawca zobowiązany jest obliczyć stopę oprocentowania kredytu jako sumę: stawki WIBOR 1M z dnia 03.02.2020 r. powiększone o stałą marżę banku. 14. Marża, prowizja oraz inne opłaty banku w całym okresie kredytowania nie mogą ulec zmianie. 15. Zamawiający nie wyraża zgody na uiszczanie dodatkowych opłat manipulacyjnych, administracyjnych i innych stosowanych w wewnętrznych uregulowaniach banku. Jedyny koszt kredytu stanowić może jednorazowa prowizja i oprocentowanie kwoty kredytu. 16. Zabezpieczeniem spłat kredytu będzie weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową z kontrasygnatą Skarbnika Gminy. 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) zmianę terminów spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat z możliwością skrócenia okresu spłaty, wprowadzenie zmian w harmonogramie spłat rat ( także w skali roku) z zachowaniem ostatecznego terminu spłaty lub • wydłużenia okresu spłaty z przyczyn spowodowanych sytuacją finansową gminy, na podstawie zatwierdzonej przez Radę Gminy i RIO nowej Prognozy Finansowej, bez ponoszenia dodatkowych opłat b) wszelkie zmiany umowy kredytowej będą dokonywane bez żadnych opłat, c) zawierania aneksów bez opłat  
 
II.5) Główny kod CPV: 66113000-5  Dodatkowe kody CPV:  
 
 
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):  Wartość bez VAT:  Waluta:  
 
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)  
 
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie  Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:  II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:  
miesiącach:    lub dniach:  lub  data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2031-12-31  
 
II.9) Informacje dodatkowe:  SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM  III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU  III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów  Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności bankowej na ternie Polski, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia - zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo Bankowe (tj. Dz. U. z 2019 roku, poz. 2357).  Informacje dodatkowe  III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.  Informacje dodatkowe  III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa  Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.  Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:  Informacje dodatkowe:  III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA  III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp  III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)  
 
 
 
 
 
 
 
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu  Tak  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji  Nie  III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:  
- Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt. 23) ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia  III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP  III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:  Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności bankowej na ternie Polski, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia - zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo Bankowe (tj. Dz. U. z 2019 roku, poz. 2357).  III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:  
 
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP  III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)  SEKCJA IV: PROCEDURA  IV.1) OPIS  IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony  IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:  Nie  Informacja na temat wadium  
 
 
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:  Nie  Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:  
 
 
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:  Nie  Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:  Nie  Informacje dodatkowe:  
 
 
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:  Nie  Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej  
 
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:  Nie  
 
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu  (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)  Liczba wykonawców    Przewidywana minimalna liczba wykonawców  Maksymalna liczba wykonawców    Kryteria selekcji wykonawców:  
 
 
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:  Umowa ramowa będzie zawarta:  
 
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:  
 
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:  
 
Informacje dodatkowe:  
 
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:  
 
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:  
 
Informacje dodatkowe:  
 
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:  
 
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:  
 
 
IV.1.8) Aukcja elektroniczna  Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie  Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:  
 
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:  Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:  
 
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:  Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:  Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą
warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):  Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:  Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:  Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:  
 
Czas trwania:  
 
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:  Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:  
 
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT  IV.2.1) Kryteria oceny ofert:  IV.2.2) Kryteria  Kryteria Znaczenie cena 60,00 czas uruchomienia transzy 40,00
 
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)  Nie  IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne  IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem  Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:  
 
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji  Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:  Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):  
 
Informacje dodatkowe  
 
 
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego  Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:  
 
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:  
 
Wstępny harmonogram postępowania:  
 
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:  Należy podać informacje na temat etapów dialogu:  
 
 
Informacje dodatkowe:  
 
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego  Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:  
 
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:  
 
Informacje dodatkowe:  
 
IV.4) Licytacja elektroniczna  Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:  Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:  Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:  Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:  Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:  Czas trwania:  
 
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:  Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:  Data: godzina:  Termin otwarcia licytacji elektronicznej:  Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:  
 
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:  
 
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:  
 
Informacje dodatkowe:  IV.5) ZMIANA UMOWY  Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak  Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:  1.Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy w zakresie: - zmiany harmonogramu spłaty, - zmiany wydłużenia okresu spłaty z przyczyn spowodowanych sytuacją finansową gminy, na podstawie zatwierdzonej przez Radę Gminy i RIO nowej Prognozy Finansowej gminy, bez ponoszenia dodatkowych opłat, - zmiany zapisów umowy w części dotyczącej oznaczenia danych Zamawiającego i/lub Wykonawcy, - terminu, wynagrodzenia przedmiotu zamówienia w przypadku zmiany przepisów mających wpływ na realizację zamówienia. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w przypadkach, których nie można było przewidzieć, a które są istotne i przemawiają za zmianą umowy w sposób korzystny za Zamawiającego.  IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE  
 
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):  

 Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym  
 
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:  Data: 2020-02-28, godzina: 10:00,  Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):  Nie  Wskazać powody:  
 
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu  > Polski  IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)  IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie  IV.6.5) Informacje dodatkowe:  
 
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
    data wytworzenia informacji: 2020-02-20
  • zdarzenie opublikował: Tomasz Nowaliński
    data dodania: 2020-02-20 15:14
Załączniki:
  • Ogłoszenie o Zamówieniu Kredyt350.1kB
    Ogłoszenie o Zamówieniu Kredyt

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-02-20
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-02-20 15:18
  • siwz_kredyt3.2MB
    siwz_kredyt

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-02-20
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-02-20 15:18
  • Uchwała RIO595.62kB
    Uchwała RIO

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-02-20
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-02-20 15:18
  • Załącznik nr. 133kB
    Załącznik nr. 1

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-02-20
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-02-20 15:18
  • Załącznik nr 234kB
    Załącznik nr 2

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-02-20
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-02-20 15:18
  • Załącznik nr. 347.5kB
    Załącznik nr. 3

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-02-20
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-02-20 15:18
  • Załacznik nr 4 DOKUMENTY FINANSOWE13.18kB
    Załacznik nr 4 DOKUMENTY FINANSOWE

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-02-20
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-02-20 15:18
  • Zaświadczenie Wójt Gminy1.1MB
    Zaświadczenie Wójt Gminy

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-02-20
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-02-20 15:18
Informacja, Pytania i Odpowiedzi
data opublikowania zdarzenia: 2020-02-25 11:00
Typ zdarzenia: informacja

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
    data wytworzenia informacji: 2020-02-25
  • zdarzenie opublikował: Tomasz Nowaliński
    data dodania: 2020-02-25 10:27
Załączniki:
  • Pytania i odpowiedzi1.4MB
    Pytania i odpowiedzi

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-02-25
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-02-25 10:31
  • Odpowiedzi164.83kB
    Odpowiedzi

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-02-25
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-02-25 10:31
  • Rb-27S za 2018607.8kB
    Rb-27S za 2018

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-02-25
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-02-25 10:31
  • Rb-28S za 2018906.04kB
    Rb-28S za 2018

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-02-25
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-02-25 10:31
  • Rb-N za 2018rok262.51kB
    Rb-N za 2018rok

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-02-25
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-02-25 10:31
  • Rb-NDS za 2018206.57kB
    Rb-NDS za 2018

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-02-25
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-02-25 10:31
  • Rb-Z za 2018106.61kB
    Rb-Z za 2018

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-02-25
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-02-25 10:31
Informacja, Pytania i Odpowiedzi 2
data opublikowania zdarzenia: 2020-02-25 13:45
Typ zdarzenia: informacja

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
    data wytworzenia informacji: 2020-02-25
  • zdarzenie opublikował: Tomasz Nowaliński
    data dodania: 2020-02-25 13:37
Załączniki:
  • Pytania i odpowiedzi 2385.4kB
    Pytania i odpowiedzi 2

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-02-25
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-02-25 13:43
  • Pytania i odpowiedzi1000.1kB
    Pytania i odpowiedzi

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-02-25
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-02-25 13:43
  • Rb-27S za 2019676.92kB
    Rb-27S za 2019

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-02-25
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-02-25 13:43
  • Rb-28S za 20191MB
    Rb-28S za 2019

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-02-25
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-02-25 13:43
  • Rb-N za 2018rok262.51kB
    Rb-N za 2018rok

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-02-25
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-02-25 13:43
  • Rb-N za 2019r263.12kB
    Rb-N za 2019r

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-02-25
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-02-25 13:43
  • Rb-NDS za 2019201.47kB
    Rb-NDS za 2019

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-02-25
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-02-25 13:43
  • Rb-Z za 2019106.68kB
    Rb-Z za 2019

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-02-25
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-02-25 13:43
  • regulamin organizacyjny UG5MB
    regulamin organizacyjny UG

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-02-25
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-02-25 13:49
  • UCHWAŁA NR 131 XIV 2020 w spr. zmiany uchwały budżetowej2MB
    UCHWAŁA NR 131 XIV 2020 w spr. zmiany uchwały budżetowej

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-02-25
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-02-25 13:49
  • UCHWAŁA NR 132 XIV 2020 w spr. zaciągnięcia kredytu długoterminowego462.87kB
    UCHWAŁA NR 132 XIV 2020 w spr. zaciągnięcia kredytu długoterminowego

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-02-25
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-02-25 13:49
  • UCHWAŁA NR130 XIV 2020 w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej3MB
    UCHWAŁA NR130 XIV 2020 w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-02-25
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-02-25 13:49
  • Uchwała RIO w spr. wydania opinii z wykonania budżetu za 2018 rok753.71kB
    Uchwała RIO w spr. wydania opinii z wykonania budżetu za 2018 rok

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-02-25
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-02-25 13:49
  • Uchwała RIO w sprawie wydania opinii o możliwości spłaty kredytu długoterminowego599.45kB
    Uchwała RIO w sprawie wydania opinii o możliwości spłaty kredytu długoterminowego

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-02-25
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-02-25 13:49
Pytania i odpowiedzi 3
data opublikowania zdarzenia: 2020-02-27 13:25
Typ zdarzenia: informacja

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
    data wytworzenia informacji: 2020-02-27
  • zdarzenie opublikował: Tomasz Nowaliński
    data dodania: 2020-02-27 13:24
Załączniki:
  • Pytania179.31kB
    Pytania

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-02-27
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-02-27 13:29
  • Decyzja na budowę kanalizacji2.8MB
    Decyzja na budowę kanalizacji

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-02-27
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-02-27 13:29
  • Decyzja na budowę oczyszczalni1.5MB
    Decyzja na budowę oczyszczalni

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-02-27
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-02-27 13:29
  • Harmonogram rzeczowo - finansowy kanalizacja194.38kB
    Harmonogram rzeczowo - finansowy kanalizacja

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-02-27
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-02-27 13:29
  • Harmonogram rzeczowo - finansowy oczyszczalnia308.98kB
    Harmonogram rzeczowo - finansowy oczyszczalnia

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-02-27
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-02-27 13:29
  • koszt.inw.-odpływ ścieków1.3MB
    koszt.inw.-odpływ ścieków

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-02-27
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-02-27 13:29
  • Kosztorys inw. - Nowe Miasto118.13kB
    Kosztorys inw. - Nowe Miasto

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-02-27
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-02-27 13:29
  • Kosztorys inw. - przyłącza60.54kB
    Kosztorys inw. - przyłącza

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-02-27
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-02-27 13:29
  • Kosztorys inw. kanalizacja sanitarna73.94kB
    Kosztorys inw. kanalizacja sanitarna

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-02-27
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-02-27 13:29
  • Kosztorys nr 51_2013 kolizja SN127.28kB
    Kosztorys nr 51_2013 kolizja SN

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-02-27
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-02-27 13:29
  • kosztorys oczyszczalnia 373.88kB
    kosztorys oczyszczalnia 3

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-02-27
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-02-27 13:29
  • kosztorys oczyszczalnia 489.84kB
    kosztorys oczyszczalnia 4

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-02-27
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-02-27 13:29
  • kosztorys oczyszczalnia 515.41kB
    kosztorys oczyszczalnia 5

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-02-27
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-02-27 13:29
  • kosztorys oczyszczalnia 621.35kB
    kosztorys oczyszczalnia 6

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-02-27
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-02-27 13:29
  • kosztorys oczyszczalnia126.02kB
    kosztorys oczyszczalnia1

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-02-27
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-02-27 13:29
  • kosztorys oczyszczalnia246.18kB
    kosztorys oczyszczalnia2

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-02-27
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-02-27 13:29
  • Kosztorys- wyposażenie1.7MB
    Kosztorys- wyposażenie

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-02-27
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-02-27 13:29
Informacja z otwarcia ofert
data opublikowania zdarzenia: 2020-02-28 16:00
Typ zdarzenia: informacja

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
    data wytworzenia informacji: 2020-02-28
  • zdarzenie opublikował: Tomasz Nowaliński
    data dodania: 2020-02-28 16:00
Załączniki:
  • Informacja z otwarcia ofert181.99kB
    Informacja z otwarcia ofert

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-02-28
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-02-28 16:01
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
data opublikowania zdarzenia: 2020-03-05 15:45
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
    data wytworzenia informacji: 2020-03-05
  • zdarzenie opublikował: Tomasz Nowaliński
    data dodania: 2020-03-05 15:49
  • zmodyfikował: Tomasz Nowaliński
    ostatnia modyfikacja: 2020-03-05 15:50
Załączniki:
  • Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.183.97kB
    Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justyna
      data wytworzenia informacji: 2020-03-05
    • załącznik opublikował: Tomasz Nowaliński
      data dodania: 2020-03-05 15:50
Urząd Gminy Nowe Miasto: "Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 3 530 184,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu w roku budżetowym 2020 z przeznaczeniem na zadanie inwestycyjne pn. "Budowa oczyszczalni ścieków i kanalizacji sanitarnej w Nowym Mieście.
data opublikowania zdarzenia: 2020-09-24 16:00
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (podpisanie umowy)
Oznaczenie: SI.271.1.2020.JM
Szczegółowa informacja:

głoszenie nr 510184263-N-2020 z dnia 24-09-2020 r.

Urząd Gminy Nowe Miasto: "Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 3 530 184,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu w roku budżetowym 2020 z przeznaczeniem na zadanie inwestycyjne pn. "Budowa oczyszczalni ścieków i kanalizacji sanitarnej w Nowym Mieście."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 514824-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

  1. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Nowe Miasto, Krajowy numer identyfikacyjny 13037828400000, ul. Apteczna  8, 09-120  Nowe Miasto, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 23 661 49 20, 23 661 49 40, e-mail kmaranowska@ugnowemiasto.pl, faks 23 661 49 23.
Adres strony internetowej (url): www.bipnowemiasto.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 3 530 184,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu w roku budżetowym 2020 z przeznaczeniem na zadanie inwestycyjne pn. "Budowa oczyszczalni ścieków i kanalizacji sanitarnej w Nowym Mieście."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SI.271.1.2020.JM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

  1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu długoterminowego dla Gminy Nowe Miasto w wysokości 3 530 184,00 zł. na sfinansowanie planowanego deficytu w roku budżetowym 2020 z przeznaczeniem na zadanie inwestycyjne pn. "Budowa oczyszczalni ścieków i kanalizacji sanitarnej w Nowym Mieście." na okres od podpisania umowy do końca 2031 roku 2. Uruchomienie kredytu nastąpi w jednej transzy w wysokości 3 530 184,00 zł w terminie zadeklarowanym w ofercie, jednak nie dłuższym niż 7 dni od podpisania umowy. 3. Zaciągnięcie i spłata kredytu nastąpi w złotych polskich (PLN). 4. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami ani kosztami niż te określone w SIWZ. 5. W związku z udzieleniem kredytu Wykonawca nie pobierze żadnych dodatkowych opłat i prowizji bankowych, w tym prowizji związanej z rozpatrzeniem wniosku. 6. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu. 7. Terminy i wysokości rat spłaty kredytu: 1) rok 2020 – karencja w spłacie 2) rok 2021 – karencja w spłacie 3) rok 2022– 353 018,40 zł 4) rok 2023– 353 018,40 zł 5) rok 2024 – 353 018,40 zł 6) rok 2025 – 353 018,40 zł 7) rok 2026 – 353 018,40 zł 8) rok 2027 – 353 018,40 zł 9) rok 2028 – 353 018,40 zł 10) rok 2029 – 353 018,40 zł 11) rok 2030 – 353 018,40 zł 12) rok 2031 - 353 018,40 zł Kredyt będzie spłacany w ostatnim roboczym dniu miesiąca w równych ratach w wysokości 29 418,20 zł (miesięcznie), począwszy od stycznia 2022 roku . 8. za rok obrachunkowy należy przyjąć - 365 dni z uwzględnieniem roku przestępnego 9. Karencja w spłacie rat kapitałowych - do końca 2021 roku 10. Odsetki od pozostającej do spłat kwoty kredytu będą regulowane miesięcznie ostatniego dnia miesiąca, począwszy od miesiąca, w którym nastąpi uruchomienie środków. 11. W przypadku, gdy termin spłaty odsetek przypadnie na dzień wolny od pracy, Zamawiający dokona wpłaty odsetek w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty. 12. Oprocentowanie kredytu ustalone będzie według zmiennej stopy procentowej ustalonej jako stopa bazowa WIBOR 1M powiększonej o stałą marżę banku. 13. Dla potrzeb składanej oferty i porównania ofert w kryterium cenowym Wykonawca zobowiązany jest obliczyć stopę oprocentowania kredytu jako sumę: stawki WIBOR 1M z dnia 03.02.2020 r. powiększone o stałą marżę banku. 14. Marża, prowizja oraz inne opłaty banku w całym okresie kredytowania nie mogą ulec zmianie. 15. Zamawiający nie wyraża zgody na uiszczanie dodatkowych opłat manipulacyjnych, administracyjnych i innych stosowanych w wewnętrznych uregulowaniach banku. Jedyny koszt kredytu stanowić może jednorazowa prowizja i oprocentowanie kwoty kredytu. 16. Zabezpieczeniem spłat kredytu będzie weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową z kontrasygnatą Skarbnika Gminy. 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) zmianę terminów spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat z możliwością skrócenia okresu spłaty, wprowadzenie zmian w harmonogramie spłat rat ( także w skali roku) z zachowaniem ostatecznego terminu spłaty lub • wydłużenia okresu spłaty z przyczyn spowodowanych sytuacją finansową gminy, na podstawie zatwierdzonej przez Radę Gminy i RIO nowej Prognozy Finansowej, bez ponoszenia dodatkowych opłat b) wszelkie zmiany umowy kredytowej będą dokonywane bez żadnych opłat, c) zawierania aneksów bez opłat

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5

 

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

 
 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 622706.43
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

 

Nazwa wykonawcy: Polski Bank Spóldzielczy w Ciechanowie Oddział w Płońsku
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.3 Maja 3, 06 - 400 Ciechanów
Kod pocztowy: 06-400
Miejscowość: Ciechanów
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 622706.43
Oferta z najniższą ceną/kosztem 622706.43
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1091862.89
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

 

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

 

IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Tomasz Nowaliński
    data dodania: 2020-09-24 15:51
[drukuj]