SI.271.1.2020.JM - przetarg nieograniczony
Ogłoszenie nr 514824-N-2020 z dnia 2020-02-20 r.
Urząd Gminy Nowe Miasto: "Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 3 530 184,00 zł. na sfinansowanie planowanego deficytu w roku budżetowym 2020 z przeznaczeniem na zadanie inwestycyjne pn. "Budowa oczyszczalni ścieków i kanalizacji sanitarnej w Nowym Mieście." OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Nowe Miasto, krajowy numer identyfikacyjny 13037828400000, ul. Apteczna 8 , 09-120 Nowe Miasto, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 23 661 49 20, 23 661 49 40, , e-mail kmaranowska@ugnowemiasto.pl, , faks 23 661 49 23. Adres strony internetowej (URL): ugnowemiasto.pl Adres profilu nabywcy: Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) Nie www.bipnowemiasto.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Nie www.bipnowemiasto.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: Elektronicznie Nie adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie Inny sposób:
Adres: Urząd Gminy Nowe Miasto, ul. Apteczna 8, 09-120 Nowe Miasto
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne Nie Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 3 530 184,00 zł. na sfinansowanie planowanego deficytu w roku budżetowym 2020 z przeznaczeniem na zadanie inwestycyjne pn. "Budowa oczyszczalni ścieków i kanalizacji sanitarnej w Nowym Mieście." Numer referencyjny: SI.271.1.2020.JM Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych Zamówienie podzielone jest na części: Nie Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu długoterminowego dla Gminy Nowe Miasto w wysokości 3 530 184,00 zł. na sfinansowanie planowanego deficytu w roku budżetowym 2020 z przeznaczeniem na zadanie inwestycyjne pn. "Budowa oczyszczalni ścieków i kanalizacji sanitarnej w Nowym Mieście." na okres od podpisania umowy do końca 2031 roku 2. Uruchomienie kredytu nastąpi w jednej transzy w wysokości 3 530 184,00 zł w terminie zadeklarowanym w ofercie, jednak nie dłuższym niż 7 dni od podpisania umowy. 3. Zaciągnięcie i spłata kredytu nastąpi w złotych polskich (PLN). 4. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami ani kosztami niż te określone w SIWZ. 5. W związku z udzieleniem kredytu Wykonawca nie pobierze żadnych dodatkowych opłat i prowizji bankowych, w tym prowizji związanej z rozpatrzeniem wniosku. 6. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez konieczności ponoszenia przez
Zamawiającego dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu. 7. Terminy i wysokości rat spłaty kredytu: 1) rok 2020 – karencja w spłacie 2) rok 2021 – karencja w spłacie 3) rok 2022– 353 018,40 zł 4) rok 2023– 353 018,40 zł 5) rok 2024 – 353 018,40 zł 6) rok 2025 – 353 018,40 zł 7) rok 2026 – 353 018,40 zł 8) rok 2027 – 353 018,40 zł 9) rok 2028 – 353 018,40 zł 10) rok 2029 – 353 018,40 zł 11) rok 2030 – 353 018,40 zł 12) rok 2031 - 353 018,40 zł Kredyt będzie spłacany w ostatnim roboczym dniu miesiąca w równych ratach w wysokości 29 418,20 zł (miesięcznie), począwszy od stycznia 2022 roku . 8. za rok obrachunkowy należy przyjąć - 365 dni z uwzględnieniem roku przestępnego 9. Karencja w spłacie rat kapitałowych - do końca 2021 roku 10. Odsetki od pozostającej do spłat kwoty kredytu będą regulowane miesięcznie ostatniego dnia miesiąca, począwszy od miesiąca, w którym nastąpi uruchomienie środków. 11. W przypadku, gdy termin spłaty odsetek przypadnie na dzień wolny od pracy, Zamawiający dokona wpłaty odsetek w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty. 12. Oprocentowanie kredytu ustalone będzie według zmiennej stopy procentowej ustalonej jako stopa bazowa WIBOR 1M powiększonej o stałą marżę banku. 13. Dla potrzeb składanej oferty i porównania ofert w kryterium cenowym Wykonawca zobowiązany jest obliczyć stopę oprocentowania kredytu jako sumę: stawki WIBOR 1M z dnia 03.02.2020 r. powiększone o stałą marżę banku. 14. Marża, prowizja oraz inne opłaty banku w całym okresie kredytowania nie mogą ulec zmianie. 15. Zamawiający nie wyraża zgody na uiszczanie dodatkowych opłat manipulacyjnych, administracyjnych i innych stosowanych w wewnętrznych uregulowaniach banku. Jedyny koszt kredytu stanowić może jednorazowa prowizja i oprocentowanie kwoty kredytu. 16. Zabezpieczeniem spłat kredytu będzie weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową z kontrasygnatą Skarbnika Gminy. 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) zmianę terminów spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat z możliwością skrócenia okresu spłaty, wprowadzenie zmian w harmonogramie spłat rat ( także w skali roku) z zachowaniem ostatecznego terminu spłaty lub • wydłużenia okresu spłaty z przyczyn spowodowanych sytuacją finansową gminy, na podstawie zatwierdzonej przez Radę Gminy i RIO nowej Prognozy Finansowej, bez ponoszenia dodatkowych opłat b) wszelkie zmiany umowy kredytowej będą dokonywane bez żadnych opłat, c) zawierania aneksów bez opłat
II.5) Główny kod CPV: 66113000-5 Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: lub data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2031-12-31
II.9) Informacje dodatkowe: SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności bankowej na ternie Polski, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia - zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo Bankowe (tj. Dz. U. z 2019 roku, poz. 2357). Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Informacje dodatkowe: III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
- Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt. 23) ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności bankowej na ternie Polski, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia - zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo Bankowe (tj. Dz. U. z 2019 roku, poz. 2357). III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) Liczba wykonawców Przewidywana minimalna liczba wykonawców Maksymalna liczba wykonawców Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą
warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria Kryteria Znaczenie cena 60,00 czas uruchomienia transzy 40,00
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Nie IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: Data: godzina: Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe: IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1.Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy w zakresie: - zmiany harmonogramu spłaty, - zmiany wydłużenia okresu spłaty z przyczyn spowodowanych sytuacją finansową gminy, na podstawie zatwierdzonej przez Radę Gminy i RIO nowej Prognozy Finansowej gminy, bez ponoszenia dodatkowych opłat, - zmiany zapisów umowy w części dotyczącej oznaczenia danych Zamawiającego i/lub Wykonawcy, - terminu, wynagrodzenia przedmiotu zamówienia w przypadku zmiany przepisów mających wpływ na realizację zamówienia. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w przypadkach, których nie można było przewidzieć, a które są istotne i przemawiają za zmianą umowy w sposób korzystny za Zamawiającego. IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-02-28, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > Polski IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-20
- zdarzenie opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-20 15:14
- Ogłoszenie o Zamówieniu Kredyt350.1kBOgłoszenie o Zamówieniu Kredyt
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-20
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-20 15:18
- siwz_kredyt3.2MBsiwz_kredyt
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-20
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-20 15:18
- Uchwała RIO595.62kBUchwała RIO
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-20
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-20 15:18
- Załącznik nr. 133kBZałącznik nr. 1
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-20
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-20 15:18
- Załącznik nr 234kBZałącznik nr 2
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-20
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-20 15:18
- Załącznik nr. 347.5kBZałącznik nr. 3
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-20
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-20 15:18
- Załacznik nr 4 DOKUMENTY FINANSOWE13.18kBZałacznik nr 4 DOKUMENTY FINANSOWE
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-20
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-20 15:18
- Zaświadczenie Wójt Gminy1.1MBZaświadczenie Wójt Gminy
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-20
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-20 15:18
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-25
- zdarzenie opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-25 10:27
- Pytania i odpowiedzi1.4MBPytania i odpowiedzi
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-25
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-25 10:31
- Odpowiedzi164.83kBOdpowiedzi
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-25
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-25 10:31
- Rb-27S za 2018607.8kBRb-27S za 2018
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-25
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-25 10:31
- Rb-28S za 2018906.04kBRb-28S za 2018
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-25
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-25 10:31
- Rb-N za 2018rok262.51kBRb-N za 2018rok
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-25
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-25 10:31
- Rb-NDS za 2018206.57kBRb-NDS za 2018
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-25
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-25 10:31
- Rb-Z za 2018106.61kBRb-Z za 2018
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-25
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-25 10:31
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-25
- zdarzenie opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-25 13:37
- Pytania i odpowiedzi 2385.4kBPytania i odpowiedzi 2
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-25
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-25 13:43
- Pytania i odpowiedzi1000.1kBPytania i odpowiedzi
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-25
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-25 13:43
- Rb-27S za 2019676.92kBRb-27S za 2019
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-25
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-25 13:43
- Rb-28S za 20191MBRb-28S za 2019
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-25
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-25 13:43
- Rb-N za 2018rok262.51kBRb-N za 2018rok
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-25
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-25 13:43
- Rb-N za 2019r263.12kBRb-N za 2019r
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-25
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-25 13:43
- Rb-NDS za 2019201.47kBRb-NDS za 2019
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-25
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-25 13:43
- Rb-Z za 2019106.68kBRb-Z za 2019
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-25
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-25 13:43
- regulamin organizacyjny UG5MBregulamin organizacyjny UG
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-25
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-25 13:49
- UCHWAŁA NR 131 XIV 2020 w spr. zmiany uchwały budżetowej2MBUCHWAŁA NR 131 XIV 2020 w spr. zmiany uchwały budżetowej
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-25
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-25 13:49
- UCHWAŁA NR 132 XIV 2020 w spr. zaciągnięcia kredytu długoterminowego462.87kBUCHWAŁA NR 132 XIV 2020 w spr. zaciągnięcia kredytu długoterminowego
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-25
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-25 13:49
- UCHWAŁA NR130 XIV 2020 w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej3MBUCHWAŁA NR130 XIV 2020 w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-25
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-25 13:49
- Uchwała RIO w spr. wydania opinii z wykonania budżetu za 2018 rok753.71kBUchwała RIO w spr. wydania opinii z wykonania budżetu za 2018 rok
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-25
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-25 13:49
- Uchwała RIO w sprawie wydania opinii o możliwości spłaty kredytu długoterminowego599.45kBUchwała RIO w sprawie wydania opinii o możliwości spłaty kredytu długoterminowego
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-25
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-25 13:49
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-27
- zdarzenie opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-27 13:24
- Pytania179.31kBPytania
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-27
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-27 13:29
- Decyzja na budowę kanalizacji2.8MBDecyzja na budowę kanalizacji
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-27
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-27 13:29
- Decyzja na budowę oczyszczalni1.5MBDecyzja na budowę oczyszczalni
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-27
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-27 13:29
- Harmonogram rzeczowo - finansowy kanalizacja194.38kBHarmonogram rzeczowo - finansowy kanalizacja
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-27
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-27 13:29
- Harmonogram rzeczowo - finansowy oczyszczalnia308.98kBHarmonogram rzeczowo - finansowy oczyszczalnia
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-27
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-27 13:29
- koszt.inw.-odpływ ścieków1.3MBkoszt.inw.-odpływ ścieków
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-27
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-27 13:29
- Kosztorys inw. - Nowe Miasto118.13kBKosztorys inw. - Nowe Miasto
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-27
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-27 13:29
- Kosztorys inw. - przyłącza60.54kBKosztorys inw. - przyłącza
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-27
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-27 13:29
- Kosztorys inw. kanalizacja sanitarna73.94kBKosztorys inw. kanalizacja sanitarna
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-27
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-27 13:29
- Kosztorys nr 51_2013 kolizja SN127.28kBKosztorys nr 51_2013 kolizja SN
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-27
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-27 13:29
- kosztorys oczyszczalnia 373.88kBkosztorys oczyszczalnia 3
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-27
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-27 13:29
- kosztorys oczyszczalnia 489.84kBkosztorys oczyszczalnia 4
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-27
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-27 13:29
- kosztorys oczyszczalnia 515.41kBkosztorys oczyszczalnia 5
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-27
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-27 13:29
- kosztorys oczyszczalnia 621.35kBkosztorys oczyszczalnia 6
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-27
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-27 13:29
- kosztorys oczyszczalnia126.02kBkosztorys oczyszczalnia1
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-27
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-27 13:29
- kosztorys oczyszczalnia246.18kBkosztorys oczyszczalnia2
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-27
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-27 13:29
- Kosztorys- wyposażenie1.7MBKosztorys- wyposażenie
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-27
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-27 13:29
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-28
- zdarzenie opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-28 16:00
- Informacja z otwarcia ofert181.99kBInformacja z otwarcia ofert
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-02-28
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-02-28 16:01
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-03-05
- zdarzenie opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-03-05 15:49
- zmodyfikował: Tomasz Nowalińskiostatnia modyfikacja: 2020-03-05 15:50
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.183.97kBZawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małecka Justynadata wytworzenia informacji: 2020-03-05
- załącznik opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-03-05 15:50
głoszenie nr 510184263-N-2020 z dnia 24-09-2020 r.
Urząd Gminy Nowe Miasto: "Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 3 530 184,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu w roku budżetowym 2020 z przeznaczeniem na zadanie inwestycyjne pn. "Budowa oczyszczalni ścieków i kanalizacji sanitarnej w Nowym Mieście."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 514824-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
- 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Nowe Miasto, Krajowy numer identyfikacyjny 13037828400000, ul. Apteczna 8, 09-120 Nowe Miasto, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 23 661 49 20, 23 661 49 40, e-mail kmaranowska@ugnowemiasto.pl, faks 23 661 49 23.
Adres strony internetowej (url): www.bipnowemiasto.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 3 530 184,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu w roku budżetowym 2020 z przeznaczeniem na zadanie inwestycyjne pn. "Budowa oczyszczalni ścieków i kanalizacji sanitarnej w Nowym Mieście."
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
SI.271.1.2020.JM
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
- Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu długoterminowego dla Gminy Nowe Miasto w wysokości 3 530 184,00 zł. na sfinansowanie planowanego deficytu w roku budżetowym 2020 z przeznaczeniem na zadanie inwestycyjne pn. "Budowa oczyszczalni ścieków i kanalizacji sanitarnej w Nowym Mieście." na okres od podpisania umowy do końca 2031 roku 2. Uruchomienie kredytu nastąpi w jednej transzy w wysokości 3 530 184,00 zł w terminie zadeklarowanym w ofercie, jednak nie dłuższym niż 7 dni od podpisania umowy. 3. Zaciągnięcie i spłata kredytu nastąpi w złotych polskich (PLN). 4. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami ani kosztami niż te określone w SIWZ. 5. W związku z udzieleniem kredytu Wykonawca nie pobierze żadnych dodatkowych opłat i prowizji bankowych, w tym prowizji związanej z rozpatrzeniem wniosku. 6. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu. 7. Terminy i wysokości rat spłaty kredytu: 1) rok 2020 – karencja w spłacie 2) rok 2021 – karencja w spłacie 3) rok 2022– 353 018,40 zł 4) rok 2023– 353 018,40 zł 5) rok 2024 – 353 018,40 zł 6) rok 2025 – 353 018,40 zł 7) rok 2026 – 353 018,40 zł 8) rok 2027 – 353 018,40 zł 9) rok 2028 – 353 018,40 zł 10) rok 2029 – 353 018,40 zł 11) rok 2030 – 353 018,40 zł 12) rok 2031 - 353 018,40 zł Kredyt będzie spłacany w ostatnim roboczym dniu miesiąca w równych ratach w wysokości 29 418,20 zł (miesięcznie), począwszy od stycznia 2022 roku . 8. za rok obrachunkowy należy przyjąć - 365 dni z uwzględnieniem roku przestępnego 9. Karencja w spłacie rat kapitałowych - do końca 2021 roku 10. Odsetki od pozostającej do spłat kwoty kredytu będą regulowane miesięcznie ostatniego dnia miesiąca, począwszy od miesiąca, w którym nastąpi uruchomienie środków. 11. W przypadku, gdy termin spłaty odsetek przypadnie na dzień wolny od pracy, Zamawiający dokona wpłaty odsetek w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty. 12. Oprocentowanie kredytu ustalone będzie według zmiennej stopy procentowej ustalonej jako stopa bazowa WIBOR 1M powiększonej o stałą marżę banku. 13. Dla potrzeb składanej oferty i porównania ofert w kryterium cenowym Wykonawca zobowiązany jest obliczyć stopę oprocentowania kredytu jako sumę: stawki WIBOR 1M z dnia 03.02.2020 r. powiększone o stałą marżę banku. 14. Marża, prowizja oraz inne opłaty banku w całym okresie kredytowania nie mogą ulec zmianie. 15. Zamawiający nie wyraża zgody na uiszczanie dodatkowych opłat manipulacyjnych, administracyjnych i innych stosowanych w wewnętrznych uregulowaniach banku. Jedyny koszt kredytu stanowić może jednorazowa prowizja i oprocentowanie kwoty kredytu. 16. Zabezpieczeniem spłat kredytu będzie weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową z kontrasygnatą Skarbnika Gminy. 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) zmianę terminów spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat z możliwością skrócenia okresu spłaty, wprowadzenie zmian w harmonogramie spłat rat ( także w skali roku) z zachowaniem ostatecznego terminu spłaty lub • wydłużenia okresu spłaty z przyczyn spowodowanych sytuacją finansową gminy, na podstawie zatwierdzonej przez Radę Gminy i RIO nowej Prognozy Finansowej, bez ponoszenia dodatkowych opłat b) wszelkie zmiany umowy kredytowej będą dokonywane bez żadnych opłat, c) zawierania aneksów bez opłat
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2020 Wartość bez VAT 622706.43 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie
Nazwa wykonawcy: Polski Bank Spóldzielczy w Ciechanowie Oddział w Płońsku tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 622706.43 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie
IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Metryka
- zdarzenie opublikował: Tomasz Nowalińskidata dodania: 2020-09-24 15:51